Gratulera! Den kommer K til med å like når hun blir litt eldreSer totoro svarte for meg!kjekt å bli passa på.
glemmer å sjekke andre tråder enn skravletråden. Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulera! Den kommer K til med å like når hun blir litt eldreSer totoro svarte for meg!kjekt å bli passa på.
glemmer å sjekke andre tråder enn skravletråden. Haha
Ja, håper det! Flaks vi har hage til den nå daGratulera! Den kommer K til med å like når hun blir litt eldre![]()
hehe, nei jobbet hardtSkal ikke stå på innsatsen, altså!men siden november15 streaken fortsetter så blir det nok straks din tur skal du se
![]()
Tenker du på juli eller august?hehe, nei jobbet hardtfår prøve igjen neste mnd om det er noen spennende å premier
![]()
hehe, ja tenkte neste mnd, men skal da klare å holde meg på listen denne mndTenker du på juli eller august?
Denne måneden holder det visst å være på listen, det skal gi da hvertfall klare![]()
Sjansene er der for å vinne. Har hatt en fra gruppe blant vinnerene på nesten hver måned siden mars 2015 - kanskje to eller tre vi ikke var med på tror jeghehe, ja tenkte neste mnd, men skal da klare å holde meg på listen denne mnd![]()
åjsann! ja det er ikke værst!Sjansene er der for å vinne. Har hatt en fra gruppe blant vinnerene på nesten hver måned siden mars 2015 - kanskje to eller tre vi ikke var med på tror jeg![]()
Ja, det er godt med aktivitetåjsann! ja det er ikke værst!mange flinke skravlere her hos oss da
![]()
har visst blitt slik her ogsJa, det er godt med aktivitet![]()
Liker at det er sånn og - er gjerne her for jeg evt sjekker fb![]()