Topp 100 - Skravletråden

Nei, ikke siden uke 32. Håper det ikke blir mer før fødselen.
Men bekkensmertene midt mellom beina er så vonde at det hemmer meg :( skal til JM 11.juni, så får vi se hva hun sier.
Da krysser vi fingre for at du slipper unna mer innleggelse:)
Ille at du har så mye smerter:( godt det ikke er lenge igjen..
 
Han har en del meninger og en spesiell tro som jeg ikke støtter ! Så vil han ikke komme i dåpen hennes :(

Aha. Sånne ting er litt vanskelig.

du får prøve å ikke tenke på d når han holder henne, men skjønner at d kan skape endel problemer fremover..
 
Aha. Sånne ting er litt vanskelig.

du får prøve å ikke tenke på d når han holder henne, men skjønner at d kan skape endel problemer fremover..
Kommer nok ikke til å la han holde henne i det hele tatt etter dåpen, har mest lyst til å si at hun får se hun mere
 
Velkommen i klubben.
Hvor lenge skal du være ute?
Gratulerer og nyt dagene:D
Gratulerer!

Da er d bare å nyte siste tiden før fødsel :)
Kos deg med permisjonen :)
Gratulerer ;) kommer etter om 2 uker og 3 dager :p
Gratulerer :) hvordan føles det ?
Herlig :D Var det ikke litt rart å forlate jobben for siste gang på lenge liksom? :p

Takk alle sammen. Jo det var mega rart å dra fra jobben og samtidig vite at jeg ikke skal tilbake før i februar. Men er veldig fornøyd (og stolt) over at jeg har klart å holde meg på jobb under hele svangerskapet. Så det er med god samvittighet jeg gjør det. Hadde ikke klart en uke til. Ryggen min var helt på bærtur i går.
 
Takk alle sammen. Jo det var mega rart å dra fra jobben og samtidig vite at jeg ikke skal tilbake før i februar. Men er veldig fornøyd (og stolt) over at jeg har klart å holde meg på jobb under hele svangerskapet. Så det er med god samvittighet jeg gjør det. Hadde ikke klart en uke til. Ryggen min var helt på bærtur i går.
Synes du skal være veldig stolt av deg selv ! Du er flink ! Gleder meg til å feire med deg :)
 
Takk alle sammen. Jo det var mega rart å dra fra jobben og samtidig vite at jeg ikke skal tilbake før i februar. Men er veldig fornøyd (og stolt) over at jeg har klart å holde meg på jobb under hele svangerskapet. Så det er med god samvittighet jeg gjør det. Hadde ikke klart en uke til. Ryggen min var helt på bærtur i går.

Skjønner godt du er stolt! Jeg klarte meg nesten frem til permisjon. (Med % sykmelding da).
 
Takk alle sammen. Jo det var mega rart å dra fra jobben og samtidig vite at jeg ikke skal tilbake før i februar. Men er veldig fornøyd (og stolt) over at jeg har klart å holde meg på jobb under hele svangerskapet. Så det er med god samvittighet jeg gjør det. Hadde ikke klart en uke til. Ryggen min var helt på bærtur i går.
Det kan du være stolt over ja:D
 
Kom på senteret i dag tidlig med mannen for å kjøpe bukse til ham før han skulle til Oslo. Der satt alle sentersnuppene mine å drakk fredagskaffen. Da de så meg ropte de ut: Hva gjør du her!!?? Dra hjem å legg deg! :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Kom på senteret i dag tidlig med mannen for å kjøpe bukse til ham før han skulle til Oslo. Der satt alle sentersnuppene mine å drakk fredagskaffen. Da de så meg ropte de ut: Hva gjør du her!!?? Dra hjem å legg deg! :p
Jeg ville også vært der :( ❤️
 
Back
Topp