Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kan vi skravle om topp 100 så mye vi vil! ta heeeeeelt av om hvem som stikker av med hvilken plassering osv..
Jeg for min del sikter meg inn på plass nr 3 tror jeg Vil gjerne ha den Storksaken
Selvfølgelig. Vi er jo så opphengt i disse listene og premiene våreHaha det måtte komme
Jeg er faktisk veldig bekymret for puta Mi jeg nå helt ny og greierSelvfølgelig. Vi er jo så opphengt i disse listene og premiene våre
hehe pysjen har jeg.. Nå er det storksaken eller flex jeg vil ha! gjerne begge toJeg har kommet frem til at jeg ikke gidder å stresse med det. Skal bare ha en plass jeg. Foreløpig pysjen
Nå har du faktisk større sjans, du er flink til å holde deg på toppenhehe pysjen har jeg.. Nå er det storksaken eller flex jeg vil ha! gjerne begge to
hehe pysjen har jeg.. Nå er det storksaken eller flex jeg vil ha! gjerne begge to
kommer jo helt ann på det da. Hvis jeg blir sånn sliten igjen som jeg var i mars blir det lite skravling etterhvertNå har du faktisk større sjans, du er flink til å holde deg på toppen
godt jeg er her da hahahaStorksaken er veldig fin. Men det er jo du som pleier å være med på å dra meg opp der hahaha
Jeg regner nok ikke med å være topp i slutten av månedenkommer jo helt ann på det da. Hvis jeg blir sånn sliten igjen som jeg var i mars blir det lite skravling etterhvert
Du er alltid velkommen og en selvfølge at du er med ofcHenger meg på her
Blir en spennende måned!
NEi men du skal jo føde denne mnd. så det er jo ikke rart daJeg regner nok ikke med å være topp i slutten av måneden
Tusen takk flott å føle seg velkommenDu er alltid velkommen og en selvfølge at du er med ofc
En ting av gangen liksomNEi men du skal jo føde denne mnd. så det er jo ikke rart da