Hadde jo ikke hvert det samme uten deg daTusen takkflott å føle seg velkommen
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jo ikke hvert det samme uten deg daTusen takkflott å føle seg velkommen
![]()
nettopp... Greit vi er kvinner... Men vi er ikke blekkspruterEn ting av gangen liksom![]()
Ja, men da får jo ikke jeg storksakengodt jeg er her dahahaha
Ååh...så koselig å høreHadde jo ikke hvert det samme uten deg da![]()
Blekksprut hørtes ikke dumt utnettopp... Greit vi er kvinner... Men vi er ikke blekkspruterSelv om jeg gjerne skulle hatt noen ekstra armer innimellom
![]()
hei!! du har fått flexi alleredeJa, men da får jo ikke jeg storksakenhaha
Ååh...så koselig å høre![]()
Blekksprut hørtes ikke dumt ut![]()
hei!! du har fått flexi alleredeMå du roe eggstokkene her da
![]()
øy! ville ikke du ha pysjen?Flexi ja, men ikke storksakså da kan du la meg få den
hehe
Jooo, myyye jeg vil ha! Hahaøy! ville ikke du ha pysjen?![]()
Er jo enig der daJooo, myyye jeg vil ha! Haha
Fornøyd bare jeg havner på en premieplass jeg![]()
Ronja er ei sikkerlig skravlehøneJeg kunne egentlig ønske meg balansesykkelen på førsteplassen, men vil aldri i livet kunne ta igjen RonjaR
Jeg ligger foreløpig på en 13. plass, men lurer på om jeg skal prøve å skravle meg opp på en 8. plass
Jeg kommer nok til å kjøpe den pysjen uansett, men hadde vært fint med flereøy! ville ikke du ha pysjen?![]()
De dukker garantert opp jaDet er liksom noen skravlehøner som MÅ være medMangler ett par ser jeg.. Men de kommer vel så fort de oppdager at vi har laget enda en skravletråd!
Har en liten misstenke om det, ja.Ronja er ei sikkerlig skravlehøneTror nok den sykkelen triller i hennes retning
hehe
Jeg vant den pysjen i februar. Gleder meg veldig til lille prinsen kan bruke den!Jeg kommer nok til å kjøpe den pysjen uansett, men hadde vært fint med flere![]()
De lukter det vettu... Antennen kommer til å vibrere når de logger på å ser en ny skravletrådDe dukker garantert opp ja![]()
Man kan ikke se listen fra appen.Bare jeg som ikke klarer å se listen fra appen?