jepp! vi har ikke bruk for den på ei stundHar en liten misstenke om det, ja.
Nå har vel hun også en 2-åring som sikkert kan ha god bruk for den![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp! vi har ikke bruk for den på ei stundHar en liten misstenke om det, ja.
Jeg vetEr jo enig der daDet er sinnsykt mange fine ting der. Å ihvertfall denne mnd!
Kan jo bli tussete av mindre![]()
bare trykker på linken Tamara har lagt på topp i Topp100 tråden jeg... Så kommer jeg inn på lista.Man kan ikke se listen fra appen.
Skal du se listen fra en mobil enhet må du åpne BV i en nettleser på enheten og logge deg inn
Måneden er lang og mye kan skjeJeg kunne egentlig ønske meg balansesykkelen på førsteplassen, men vil aldri i livet kunne ta igjen RonjaR
Jeg ligger foreløpig på en 13. plass, men lurer på om jeg skal prøve å skravle meg opp på en 8. plass
Jeg har noen pysjer fra Lilleba etter frøkna, men de er mye større enn de U er nå.Jeg vant den pysjen i februar. Gleder meg veldig til lille prinsen kan bruke den!
En ting av gangen liksom![]()
Du er vel ikke så langt bak, tullemusRonja er ei sikkerlig skravlehøneTror nok den sykkelen triller i hennes retning
hehe
Hadde vært perfekt for min lille som blir 3 i juniHar en liten misstenke om det, ja.
Frøkna min kunne godt trenge denjepp! vi har ikke bruk for den på ei stund![]()
Haha...helt sikkertDe lukter det vettu... Antennen kommer til å vibrere når de logger på å ser en ny skravletråd![]()
Da kan dere bare gi den til meg synes jegjepp! vi har ikke bruk for den på ei stund![]()
Blekksprut hørtes ikke dumt ut![]()
Da vil jo det være perfektHadde vært perfekt for min lille som blir 3 i juni
Og han trenger virkelig balansetrening siden han henger veldig etter jevnaldrende...![]()
Helt klartBaby topper de fleste andre prioriteringer![]()
Akkurat sånn jaSånn når jeg vil spise og skravle, og snu kjolen til lillesøster og starte filmen på en gang, og helst se hva noen skrev på sms i samme slengen?
Jeg krysser fingreDa vil jo det være perfekt
(Tror fremdeles den går din vei selv om det er tidlig i måneden)
Jeg ba om å få lillaba pysjen i str 62. Da har lillegutt en god pysj når temperaturen begynner å synke igjen etter sommeren .Jeg har noen pysjer fra Lilleba etter frøkna, men de er mye større enn de U er nå.
Jeg har en seksåring uten balanse, men han er vel for stor for slike ting nå.Hadde vært perfekt for min lille som blir 3 i juni
Og han trenger virkelig balansetrening siden han henger veldig etter jevnaldrende...![]()
Da vil jo det være perfekt
(Tror fremdeles den går din vei selv om det er tidlig i måneden)
oh yeah!Haha...helt sikkert
En ny skravletråd luktes lang vei![]()
DU ligger jo veldig godt ann til å stikke av med den selv daDa kan dere bare gi den til meg synes jeg![]()
Er jo enig der daDet er sinnsykt mange fine ting der. Å ihvertfall denne mnd!
Kan jo bli tussete av mindre![]()
Jeg kunne egentlig ønske meg balansesykkelen på førsteplassen, men vil aldri i livet kunne ta igjen RonjaR
Jeg ligger foreløpig på en 13. plass, men lurer på om jeg skal prøve å skravle meg opp på en 8. plass