Topp 100 - Skravletråden

Hva har du shoppa? Gjerne legg ut bilder! :)
Apropos shopping.
Når og hvor tenkte du å shoppe i morgen?
Jeg må dra til barnehagen etterhvert, men før det har jeg, dersom du ønsker det, mulighet til å være med og se etter vognen din når du har problemer med å få den med rundt i butikkene
 
Apropos shopping.
Når og hvor tenkte du å shoppe i morgen?
Jeg må dra til barnehagen etterhvert, men før det har jeg, dersom du ønsker det, mulighet til å være med og se etter vognen din når du har problemer med å få den med rundt i butikkene

Enten før eller etter vi treffes. Heller mot etter, men d kommer helt an på snuppa. Av og til vil hun stå opp klokken 6 om morgenen, andre ganger klokken 9 :p

Hyggelig om du blir med :)
 
Her alle sammen gjemmer seg ja! ;)
 
Har planer ut uken. I dag får jeg besøk av en vennine, så er det bursdag klokka 16. I morra en tur til bestemor, så en vennine på kvelden. Så trening.

Lørdag møte en vennine, så kjæreste kos på kvelden.

Søndag er det bryllups dag. Mandag, legen og barsel treff. Torsdag jentebølgen, voks time.

Lørdag innflytnings fest og bursdag. Søndag bursdag :)

Ja da skjer det jammen mye artig fremover for deg :)
 
Hva har du shoppa? Gjerne legg ut bilder! :)
Nå har jeg jo ryddet alt på plass:p unntatt dette:
Sengesett til eldste:
1432818499900.jpg

Vin til meg:
1432818553923.jpg

Bukser til mellomste:
1432818613306.jpg

Solkremer:
1432818659274.jpg

I tillegg en skjorte og en topp til meg, et smykke, sminke, hårvoks til mannen..:D
 
Hei snuppa:D
Hvordan går det med deg??
Lei av å være gravid :p vil møte prinsessen nå! :D hehe
Bekkenet er verre enn noen gang og jeg er trøtt 24/7.... ellers går det vell greit :p
 
Uff da:( skjønner du er utålmodig!!
Ikke noe mer sykehus??
Nei, ikke siden uke 32. Håper det ikke blir mer før fødselen.
Men bekkensmertene midt mellom beina er så vonde at det hemmer meg :( skal til JM 11.juni, så får vi se hva hun sier.
 
Back
Topp