Det fikk jeg ikkeer i familie bursdag nå, og merker jeg har skikkelig problemer med at svigerfar holder hu
![]()
Uff da! Hvorfor d?
Husker med storesøster, da takla jeg ikke at noen holdt henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det fikk jeg ikkeer i familie bursdag nå, og merker jeg har skikkelig problemer med at svigerfar holder hu
![]()
Er fornøyd med dagens fangstDe solkremene så jeg Komikerfrue blogga om.
Tenker mottakeren av sengetøyet blir fornøyd!
Ser ut som en bra handletur![]()
Da krysser vi fingre for at du slipper unna mer innleggelseNei, ikke siden uke 32. Håper det ikke blir mer før fødselen.
Men bekkensmertene midt mellom beina er så vonde at det hemmer megskal til JM 11.juni, så får vi se hva hun sier.
Da er det offisielt jeg er ute i permisjon.
GratulererDa er det offisielt jeg er ute i permisjon.
Han har en del meninger og en spesiell tro som jeg ikke støtter ! Så vil han ikke komme i dåpen hennesUff da! Hvorfor d?
Husker med storesøster, da takla jeg ikke at noen holdt henne.
GratulererDa er det offisielt jeg er ute i permisjon.
Han har en del meninger og en spesiell tro som jeg ikke støtter ! Så vil han ikke komme i dåpen hennes![]()
Da er det offisielt jeg er ute i permisjon.
Kommer nok ikke til å la han holde henne i det hele tatt etter dåpen, har mest lyst til å si at hun får se hun mereAha. Sånne ting er litt vanskelig.
du får prøve å ikke tenke på d når han holder henne, men skjønner at d kan skape endel problemer fremover..
Kommer nok ikke til å la han holde henne i det hele tatt etter dåpen, har mest lyst til å si at hun får se hun mere
Han * er litt usikker egentlig. Men han støtter ikke barnedåp. Og vil ikke komme i kirken og det respekterer jeg, men han vil ikke komme i selskapet en gang.Vil du fortelle hva slags meninger og tro hun har?
Velkommen i klubben.
Hvor lenge skal du være ute?
Gratulerer og nyt dagene![]()
Gratulerer!
Da er d bare å nyte siste tiden før fødsel![]()
Kos deg med permisjonen![]()
Gratulererkommer etter om 2 uker og 3 dager
![]()
Gratulererhvordan føles det ?
HerligVar det ikke litt rart å forlate jobben for siste gang på lenge liksom?
![]()
Synes du skal være veldig stolt av deg selv ! Du er flink ! Gleder meg til å feire med degTakk alle sammen. Jo det var mega rart å dra fra jobben og samtidig vite at jeg ikke skal tilbake før i februar. Men er veldig fornøyd (og stolt) over at jeg har klart å holde meg på jobb under hele svangerskapet. Så det er med god samvittighet jeg gjør det. Hadde ikke klart en uke til. Ryggen min var helt på bærtur i går.
Takk alle sammen. Jo det var mega rart å dra fra jobben og samtidig vite at jeg ikke skal tilbake før i februar. Men er veldig fornøyd (og stolt) over at jeg har klart å holde meg på jobb under hele svangerskapet. Så det er med god samvittighet jeg gjør det. Hadde ikke klart en uke til. Ryggen min var helt på bærtur i går.
Det kan du være stolt over jaTakk alle sammen. Jo det var mega rart å dra fra jobben og samtidig vite at jeg ikke skal tilbake før i februar. Men er veldig fornøyd (og stolt) over at jeg har klart å holde meg på jobb under hele svangerskapet. Så det er med god samvittighet jeg gjør det. Hadde ikke klart en uke til. Ryggen min var helt på bærtur i går.
Jeg ville også vært derKom på senteret i dag tidlig med mannen for å kjøpe bukse til ham før han skulle til Oslo. Der satt alle sentersnuppene mine å drakk fredagskaffen. Da de så meg ropte de ut: Hva gjør du her!!?? Dra hjem å legg deg!![]()
Hvorfor må du det?Æsj må kanskje slutte å amme![]()