jenta86
Gift med forumet
Fant ut av det skulle levere sykmld til arbeidsgiverHaha da er det bare å gå inn igjen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant ut av det skulle levere sykmld til arbeidsgiverHaha da er det bare å gå inn igjen da
Ja skravler det jeg får tilDa er det bedre å la være
Godt det er flere av ossSkjønner den. Jeg ser hva det holder til her også
Orker ikke stresse i alle fall
Hørtes lurt utJepp! Skal sjekke om jeg finner en time i morgen. Da skal eldste i bursdag etter skolen. Skal hente henne klokken 19:00, så da har jeg og lillesøster hele dagen på oss
Det vil jeg troHehe, men du går lett over 2525 tipper jeg
Mulig det blir sånnDet skjønner jeg godt.
Få et lite forsprang og se ta et par dager BV pause?
Haha, høres ut som meg.Kommet meg til butikken,men tror ikke det var hit jeg skulle heller
Blir jo gal av meg selv...hvordan er det mulig å glemme hva man skal bare av å gå ut i bilen tenker jeg
Hoho fant det ut av tilslutt...Haha, høres ut som meg.
Hahahaha, herlig!Hoho fant det ut av tilslutt...
Men er ille noen ganger...
I går sto jeg lenge å praktes med å få isbergsalaten tilbake i posen,før jeg fant ut at det var brødposen med(!) brødet i jeg holdt på å pakke det i...
Hahahaha, herlig!
I går kunne jeg ikke forstå hvorfor ikke husdøra åpna seg. Sto og trykka og trykka på bilnøkkelknappen.
Ja, tror vi må prøve å skaffe oss en slik. Når man står med hendene fulle av varer, så hadde det vært veldig praktisk!Hehe vært greit med slik nøkkel til husdøra også
Samboer blir oppgitt mange ganger kan jeg si
Sikkert blitt en storselger detJa, tror vi må prøve å skaffe oss en slik. Når man står med hendene fulle av varer, så hadde det vært veldig praktisk!
Vet det finnes slike sensorbrikker.Sikkert blitt en storselger det
Sikkert ikke billig neiVet det finnes slike sensorbrikker.
Koster sikkert en fot og en arm da.
Åh! Det høres fantastisk ut! :O aldri trengt å stresse med nøkler igjen!Sikkert ikke billig nei
Snakket med gubben ang fingeravtrykk leser i stedet for nøkkel..bortkastet var svaret
Må jo være enklere og sikrere for alle parter det..slippe å tenke på nøkkel,og vanskelig for andre å komme seg inn
Ikke sant! tror jeg må nevne det igjen da vi skal bygge hus snartÅh! Det høres fantastisk ut! :O aldri trengt å stresse med nøkler igjen!
Ja, vettu hva! Vet du hvor mye sånt koster? Skal snart bytte ytterdør her.Ikke sant! tror jeg må nevne det igjen da vi skal bygge hus snart
Har ikke peiling han vet vell,så derfor han sa nei sikkertJa, vettu hva! Vet du hvor mye sånt koster? Skal snart bytte ytterdør her.
Den har vi hørt førMulig det blir sånn
Skal uansett jobbe 3 dager nå, så da blir det mindre forumtid