Topp 100 - Skravle september

Kommet meg til butikken,men tror ikke det var hit jeg skulle heller :p
Blir jo gal av meg selv...hvordan er det mulig å glemme hva man skal bare av å gå ut i bilen tenker jeg :p
Haha, høres ut som meg. :p

Haha, høres ut som meg. :p
Hoho ;) fant det ut av tilslutt...
Men er ille noen ganger...
I går sto jeg lenge å praktes med å få isbergsalaten tilbake i posen,før jeg fant ut at det var brødposen med(!) brødet i jeg holdt på å pakke det i... :p

Hoho ;) fant det ut av tilslutt...
Men er ille noen ganger...
I går sto jeg lenge å praktes med å få isbergsalaten tilbake i posen,før jeg fant ut at det var brødposen med(!) brødet i jeg holdt på å pakke det i... :p
Hahahaha, herlig! :P
I går kunne jeg ikke forstå hvorfor ikke husdøra åpna seg. Sto og trykka og trykka på bilnøkkelknappen. :p

Hahahaha, herlig! :P
I går kunne jeg ikke forstå hvorfor ikke husdøra åpna seg. Sto og trykka og trykka på bilnøkkelknappen. :p

Hehe :) vært greit med slik nøkkel til husdøra også :p
Samboer blir oppgitt mange ganger kan jeg si :p

Hehe :) vært greit med slik nøkkel til husdøra også :p
Samboer blir oppgitt mange ganger kan jeg si :p
Ja, tror vi må prøve å skaffe oss en slik. Når man står med hendene fulle av varer, så hadde det vært veldig praktisk!

Ja, tror vi må prøve å skaffe oss en slik. Når man står med hendene fulle av varer, så hadde det vært veldig praktisk!
Sikkert blitt en storselger det ;)

Vet det finnes slike sensorbrikker. :rolleyes:
Koster sikkert en fot og en arm da.
Sikkert ikke billig nei :p

Snakket med gubben ang fingeravtrykk leser i stedet for nøkkel..bortkastet var svaret :o
Må jo være enklere og sikrere for alle parter det..slippe å tenke på nøkkel,og vanskelig for andre å komme seg inn ;)

Sikkert ikke billig nei :p

Snakket med gubben ang fingeravtrykk leser i stedet for nøkkel..bortkastet var svaret :o
Må jo være enklere og sikrere for alle parter det..slippe å tenke på nøkkel,og vanskelig for andre å komme seg inn ;)
Åh! Det høres fantastisk ut! :O aldri trengt å stresse med nøkler igjen!

Åh! Det høres fantastisk ut! :O aldri trengt å stresse med nøkler igjen!
Ikke sant! :) tror jeg må nevne det igjen da vi skal bygge hus snart :D

Ja, vettu hva! Vet du hvor mye sånt koster? Skal snart bytte ytterdør her.
Har ikke peiling :p han vet vell,så derfor han sa nei sikkert :p

Back
Topp