Haha, er jo uansett dyrt å bygge hus da, så merker sikkert ikke så mye til det, i det store sluket.Har ikke peiling han vet vell,så derfor han sa nei sikkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, er jo uansett dyrt å bygge hus da, så merker sikkert ikke så mye til det, i det store sluket.Har ikke peiling han vet vell,så derfor han sa nei sikkert
Ikke sant skal nevne det til han i dag igjenHaha, er jo uansett dyrt å bygge hus da, så merker sikkert ikke så mye til det, i det store sluket.
Venter spent på svaret!Ikke sant skal nevne det til han i dag igjen
Hipp hurra for det
Haha...bra du kom på det igjen daFant ut av det skulle levere sykmld til arbeidsgiver
Lur plan det gjør jeg ogsåJa skravler det jeg får til
Til deg eller snuppa??Fant akkurat ut at jeg må strømpebukse shopping !
Tok bare litt tidHaha...bra du kom på det igjen da
Da hører dere vel gjerne det igjen?!Den har vi hørt før
Ikke jeg heller men vi gir oss vel ikke!!Jaaa, vant jo ikke noe denne gangen heller...så får prøve igjen!
Men så lenge du rekker det så går det jo braaTok bare litt tid
Sant det men kjedlig om det skal fortsette slikMen så lenge du rekker det så går det jo braa
Ikke jeg heller men vi gir oss vel ikke!!
Nei i grunn ikkeDa hører dere vel gjerne det igjen?!
Har bare vært syk i dag, jeg...God kveld har hatt huset fullt i sag. Har dere hatt en fin høstdag ?
Huff, du ble smitta ja. Kjipt god bedring.Har bare vært syk i dag, jeg...
Men lille U har for det meste bare vært glad så har egentlig kost meg masse
Så kjedlig men greit å være syk når det er dårlig vær og ikke sol !Har bare vært syk i dag, jeg...
Men lille U har for det meste bare vært glad så har egentlig kost meg masse
Vet ikke helt.Så kjedlig men greit å være syk når det er dårlig vær og ikke sol !
Hvordan syk er du ?
Å det er så kjedlig ! God bedringVet ikke helt.
Mannen hadde høy feber på søndag, og jeg er ikke i form i dag.
Vondt i halsen, vondt i bihulene, tett i pappen