Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ja jeg har vært våken over 2.5 t jeg
Oi. De er vel blaute nå...Ååå jeg glemte å ta inn hageputene igjen.
Det kan man trygt si at de er ja.Oi. De er vel blaute nå...
Måtte tenke meg om om jeg selv hadde glemt det. Men jeg tror de ligger inneDet kan man trygt si at de er ja.
Ellers er nok dine også våteMåtte tenke meg om om jeg selv hadde glemt det. Men jeg tror de ligger inne
Garantert,.. Ha ha ha!!!Ellers er nok dine også våte
God "morgen" folkens! Noen gøye planer idag?
Kjipt! Jeg skulle pynte med Ericaer før vi får besøk i dag. Vel - det blir i så fall en bløt opplevelse...Ååå jeg glemte å ta inn hageputene igjen.
Så kjedelig :/Ååå jeg glemte å ta inn hageputene igjen.
Idag er det ukeshandling, noe som virkelig ikke er morsomt. vesla er jos faren idag, så lurte på å gå på kino og se bølgen i kveld.God "morgen"
Ingen gøye planer. Skal bare være hjemme med yngste. Eldste skal i bursdag etter SFO og går dit med klassevenninnene.
Skal hente henne klokken 19:00. Så er d å få ungene i seng etterpå
Du da?
Oh yes det er de dessverreSå kjedelig :/
Veldig våte nå da?
Det er kjedelig.Oh yes det er de dessverre
Idag er det ukeshandling, noe som virkelig ikke er morsomt. vesla er jos faren idag, så lurte på å gå på kino og se bølgen i kveld.
Hadde jeg hatt klesvask ute på kvelden i går hadde den vært klissbløt. Regnet kom før kl 17Det er kjedelig.
Jeg husket heldigvis å ta inn klesvasken før jeg tok kvelden i går
Her var det oppholdsvær i gårHadde jeg hatt klesvask ute på kvelden i går hadde den vært klissbløt. Regnet kom før kl 17
Mine var nok våte lenge før kvelden i gårDet er kjedelig.
Jeg husket heldigvis å ta inn klesvasken før jeg tok kvelden i går
Stemmer det, dere hadde mye regn i går. Her tror jeg faktisk det var oppholdsvær hele dagen. Mye sur vind da:/Mine var nok våte lenge før kvelden i går
Ja begynte å regne tidlig i går..Stemmer det, dere hadde mye regn i går. Her tror jeg faktisk det var oppholdsvær hele dagen. Mye sur vind da:/