Jeg skal se den men er litt spent på om jeg tør å dra til Geiranger igjenBølgen! elsker katastrofefilmer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal se den men er litt spent på om jeg tør å dra til Geiranger igjenBølgen! elsker katastrofefilmer!
Haha, blir nok ikke før etter bølgen kommer, nei.Jeg skal se den men er litt spent på om jeg tør å dra til Geiranger igjen
God grunn til å skaffe seg barnevakt det.Åååå, den vil jeg og se! Den går på vavykino idag.. Men gubben vil og være med
He he nei. Uff har en kompis som bor der faktiskHaha, blir nok ikke før etter bølgen kommer, nei.
Usj, satser på det ikke blir så ille. Filmen er vel også satt ganske på spissen, noe jeg ikke egentlig kan si uten å ha sett den og lest meg opp på den reelle trusselen der borte. Satser på det bare blir et lite skvulp!He he nei. Uff har en kompis som bor der faktisk
Så deilig daRegner litt mindre her også nå
He he tror kanskje ikke det bare blir litt skvulpUsj, satser på det ikke blir så ille. Filmen er vel også satt ganske på spissen, noe jeg ikke egentlig kan si uten å ha sett den og lest meg opp på den reelle trusselen der borte. Satser på det bare blir et lite skvulp!
Bare vært på kontoret idagTatt mange skurker?
Jobbet kl 08-nå jegEr du på vei ut til jobb nå? Sitter og forfatter handleliste her, etter jeg måtte koke havregrøt til frokost i mangel på brød og pålegg.
God grunn til å skaffe seg barnevakt det.
Her var det en helt annen film som gikk.
Husker ikke hva den het, bare at jeg ikke ønsket å se den...
Så deilig med lang trilleturDa har jeg, baby og hund vært på lang trilletur og gubben støvsuga hjemme imens
Ja var i grunn helt greit detSå deilig da
Nei, blir nok kanskje et litt større skvulp. Men satser på at de får beskjed i god tid, og får evakuert i det minste.He he tror kanskje ikke det bare blir litt skvulp
Kommer nok på dvd eller netflix innen rimelig tid!Sant nok, men gidder ikke styre med det enda (mini er 5uker) bare for en film
Godt en gang i blant, men ikke når man ikke har noe annet valg.Jobbet kl 08-nå jeg
Havregrøt er jo godt da
Ja de gjør nok sikkert detNei, blir nok kanskje et litt større skvulp. Men satser på at de får beskjed i god tid, og får evakuert i det minste.
Grei fordeling av oppgaverDa har jeg, baby og hund vært på lang trilletur og gubben støvsuga hjemme imens