Så bra da bare litt friskt!
Ja, det tåler vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da bare litt friskt!
Hørtes ut som en slitsom dagKjenner at det skal bli godt med en "ekte" fridag neste uke, i dag fikk jeg på jobb siden jeg ikke jobbet i går.
Men kombinert med stengt vei, barneidrett og forball så ble det ikke så lang pause hjemme, og siden jeg lå våken i over to timer i natt er jeg trøtt
Bare deilig detJa, det tåler vi
Hørtes ut som en slitsom dag
Tidlig i seng i kveld da..
Bare deilig det
Den vil jeg og seee! Må vel vente til den er på dvd
Eller babykino?
Den ble vist der idag
Men gubben vil og se den..og han vil ikke på noe babykino
Matservering i salen på babykino.Her og, men den blir vist neste onsdag også. Babykino er jo supert! Matservering i salen og greier
Her og, men den blir vist neste onsdag også. Babykino er jo supert! Matservering i salen og greier
Æsj...det er jo kjiptMen ikke for tidlig, for sovner jeg før ti så våkner jeg på natta, sånn som i natt. Jeg la meg nemig halv ti i får, helt utmattet etter en dag med å gjøre eksakt ca ingenting.
Ikke akkurat hver dagJa, av og til ihvertfall
Neste onsdag er det en annen film her..vurderer å se den da husker ikke navnet
Matservering i salen på babykino.
Det tror jeg ikke det er her
Så utrolig greit da.Ja, man bestiller samtidig som man kjøper billettene, så kommer de med maten i kinosalen
Har ikke testa d før, men var en vel familie type mor med søster, far, bestemor og barn, og de hadde bestilt endel så jeg
Trainwreck?! D er d på denne kinoen, men de valgte å ha Bølgen også, så de har to saler med babykino denne gangen
Ikke akkurat hver dag
Ja, man bestiller samtidig som man kjøper billettene, så kommer de med maten i kinosalen
Har ikke testa d før, men var en vel familie type mor med søster, far, bestemor og barn, og de hadde bestilt endel så jeg