God kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGod kveld
Det har det men det er ikke noe nyttJa, det har virkelig gått unna i starten.
Det er absolutt ikke noe nyttDet har det men det er ikke noe nytt
God kveld
Får håpe det varer hele mndDet er absolutt ikke noe nytt
I alle fall en god stund utoverFår håpe det varer hele mnd
Til jeg har 2000 innlegg til hvertfallI alle fall en god stund utover
God natt
Sov godtGod kveld! Alt vel?
Sov godt
Jada ! Er sliten etter trening, pressa meg litt for hardt så holdt på å svime av
Nei løp 4 km, også når jeg kom til 3 så tenkte jeg at jeg må stoppe, men herregud jeg greier jo en tilHehe, ojda må ikke ta i for mye
Nei løp 4 km, også når jeg kom til 3 så tenkte jeg at jeg må stoppe, men herregud jeg greier jo en til
Det var det løp på mølla da ! Men skulle gjærne løpt uteHehe åh, høres digg ut å løpe!
Håper jeg kommer igang igjen og..
Det var det løp på mølla da ! Men skulle gjærne løpt ute
Jeg har Salomon gortex veldig fornøyd med deJeg har meldt meg ut fra senteret jeg gikk på, så har ingen mølle å løpe på
Må nok ta det ute, men da må jeg ha nye sko og.. De jeg har nå er ikke vanntette i det hele tatt
Må finne Asics med gtx
Jeg har Salomon gortex veldig fornøyd med de
Ja eller vel mere turskoLøpesko?
Jeg er forelska i asics
Ja eller vel mere tursko
Jeg har asics og de er så kule
Jeg har noosa eller hva de heterJeg har asics kayano 19 og 20... Ville ha 21 og, men finner ikke de fargene jeg vil ha i riktig str
Men de er ikke gtx da
Er best å løpe uteJeg har meldt meg ut fra senteret jeg gikk på, så har ingen mølle å løpe på
Må nok ta det ute, men da må jeg ha nye sko og.. De jeg har nå er ikke vanntette i det hele tatt
Må finne Asics med gtx