Lolo
Forumet er livet
Uteløping er best. Men heller mølle på vinteren. Og når det regner veldig.Er best å løpe ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uteløping er best. Men heller mølle på vinteren. Og når det regner veldig.Er best å løpe ute
Jeg løper ute i regn men ikke vinterUteløping er best. Men heller mølle på vinteren. Og når det regner veldig.
Litt regn er greit, men ikke sånn det har vært i går og i dag...Jeg løper ute i regn men ikke vinter
Jeg har noosa eller hva de heter
Er best å løpe ute
Det er jo ikke dårlig!!Med dette innlegget så har jeg 323 innlegg denne måneden
Mange dager igjen å bli ajour påJeg er ikke ajour... Ikke på toppen hvertfall. Kanskje til 1818 innlegg...
Mariannes negldesign i Larvikså deilig hvor går du ?
Det går nok fort i dette tempoetTil jeg har 2000 innlegg til hvertfall
Jupp. Og når jeg sjekka skikkelig, så ER jeg ajour pr i gårMange dager igjen å bli ajour på
Jeg planla mange turer til Lillestrøm, men ikke fått vært en eneste gang
Vi bor på Langhus så kommer titt og ofte til å reise på babykino i Ski når den tid kommer
Men fremdeles langt bak deg og Kengu, og helt nede på en 7. plassDet er jo ikke dårlig!!
Bor i Stavanger...
Du tar vel fort igjen meg daMen fremdeles langt bak deg og Kengu, og helt nede på en 7. plass
Er ikke langt for meg å kjøre til Ski herre da.Sånn blir d gitt!
Lå 100 bak deg på forrige oppdateringDu tar vel fort igjen meg da
Jeg får ikke skravlet noe særlig i helga, så da er du nok fort forbi megLå 100 bak deg på forrige oppdatering
Skravler lite i helgene selv...Jeg får ikke skravlet noe særlig i helga, så da er du nok fort forbi meg
Da ligger vi kanskje likt daSkravler lite i helgene selv...