Topp 100 - Skravle september

Jeg holder heldigvis til et stykke unna flomområdene.
Hvordan er det hos deg?
Er ikke så verst her, faktisk! Men spent på om det blir fotballtrening for vesla idag. Fotballbanen ligger maks en meter over havet. :p
Men flom har vi ikke!

Jepp, har flere ganger vurdert å kutte ut tvkanalene, og bare ha netflix og viaplay eller lignende. Ser kanskje totalt 2 timer på de vanlige kanalene i mnd. :rolleyes:

Som her.. Vi har ingen tv-kanaler ;) klarer oss helt fint uten..

Er ikke så verst her, faktisk! Men spent på om det blir fotballtrening for vesla idag. Fotballbanen ligger maks en meter over havet. :p
Men flom har vi ikke!
Kjedelig når det blir så mye nedbør :/

Som her.. Vi har ingen tv-kanaler ;) klarer oss helt fint uten..
Jepp. Er bare veldig typisk at det begynner noe jeg har veldig lyst å se. Men går jo an å ha tv2 sumo og sånn også da. Kan vel ha opptil 5 sånne forskjellige streamingtjenester før vinninga går opp i spinninga. :rolleyes:

Jepp. Er bare veldig typisk at det begynner noe jeg har veldig lyst å se. Men går jo an å ha tv2 sumo og sånn også da. Kan vel ha opptil 5 sånne forskjellige streamingtjenester før vinninga går opp i spinninga. :rolleyes:

Gubben her ser aldri på noe nesten..jeg har en del serier jeg følger med på :)

Er likt her. Hvis mannen har fri en kveld, sitter han heller på pcen eller er ute i verkstedet, enn å se på tv.

Ja.. Det hender han er med på å se en film, men.. Så har vi hatt boen få serier vi har sett sammen, men de har alle pause eller er ferdige nå :)

Back
Topp