Yes samme her. Godt det ogsåDet gjør nok ikke jeg heller
Bare roer ned litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes samme her. Godt det ogsåDet gjør nok ikke jeg heller
Bare roer ned litt
Jeg er ikke bekymret i det hele tatt.Er jo fortsatt mye tid igjen av mnd
Er en del flom lavere nede i kommunen, men vi bor ganske høytJeg holder heldigvis til et stykke unna flomområdene.
Hvordan er det hos deg?
Det er detYes samme her. Godt det også
Er vel greit å bo høyt nå jaEr en del flom lavere nede i kommunen, men vi bor ganske høyt
Nei, var lur nok til å kjøpe hus på toppen av en bakke.Nei ikke jeg. Har du?
Er ikke så verst her, faktisk! Men spent på om det blir fotballtrening for vesla idag. Fotballbanen ligger maks en meter over havet.Jeg holder heldigvis til et stykke unna flomområdene.
Hvordan er det hos deg?
Jepp, har flere ganger vurdert å kutte ut tvkanalene, og bare ha netflix og viaplay eller lignende. Ser kanskje totalt 2 timer på de vanlige kanalene i mnd.
Kjedelig når det blir så mye nedbør :/Er ikke så verst her, faktisk! Men spent på om det blir fotballtrening for vesla idag. Fotballbanen ligger maks en meter over havet.
Men flom har vi ikke!
Har du sjekka da? Kinoen både i Stavanger og Sandnes er jo ganske bra
Jepp. Er bare veldig typisk at det begynner noe jeg har veldig lyst å se. Men går jo an å ha tv2 sumo og sånn også da. Kan vel ha opptil 5 sånne forskjellige streamingtjenester før vinninga går opp i spinninga.Som her.. Vi har ingen tv-kanaler klarer oss helt fint uten..
Ja, men godt å få vaska litt også. Er meldt veldig fint til helga, faktisk!Kjedelig når det blir så mye nedbør :/
Jepp. Er bare veldig typisk at det begynner noe jeg har veldig lyst å se. Men går jo an å ha tv2 sumo og sånn også da. Kan vel ha opptil 5 sånne forskjellige streamingtjenester før vinninga går opp i spinninga.
Er likt her. Hvis mannen har fri en kveld, sitter han heller på pcen eller er ute i verkstedet, enn å se på tv.Gubben her ser aldri på noe nesten..jeg har en del serier jeg følger med på
Alltid greit når det blir fint i helga daJa, men godt å få vaska litt også. Er meldt veldig fint til helga, faktisk!
Ja, bedre at det regner i ukedagene da!Alltid greit når det blir fint i helga da
Det er det helt klartJa, bedre at det regner i ukedagene da!
Akkurat det tviler jeg ikke påJeg er ikke bekymret i det hele tatt.
Dette skal gå glatt
Den er veldig bra, så kan anbefale den! Når har du termin?
Er likt her. Hvis mannen har fri en kveld, sitter han heller på pcen eller er ute i verkstedet, enn å se på tv.