Jeg har ikke noe målHva er målet denne måneden da jenter?
Jeg skal hvertfall klare 1818, håper jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke noe målHva er målet denne måneden da jenter?
Der spørs. Orker uansett ikke noe mål. Vil barre skravleDu kommer nok over målet hvis du har tid til å skravle litt
MhmVi satser på kort pause! Måtte bare passe på at du fikl med deg premien
Skjønner den. Jeg ser hva det holder til her ogsåDer spørs. Orker uansett ikke noe mål. Vil barre skravle
Jeg skal nå prøve meg på 2525...Hva er målet denne måneden da jenter?
Hehe..Snakk om å være litt fjærn... sitter i bilen nå,og husker ikke hva jeg skulle ut for
Etter to slike måneder du har hatt skjønner jeg det så utrolig godt.Jeg har ikke noe mål
Kommet meg til butikken,men tror ikke det var hit jeg skulle hellerHehe..
Høres fryktelig kjent ut
Apotek, jordmor, lege, posten???Kommet meg til butikken,men tror ikke det var hit jeg skulle heller
Blir jo gal av meg selv...hvordan er det mulig å glemme hva man skal bare av å gå ut i bilen tenker jeg
Æsj, så typisk
Du får heller ta det igjen neste gang..
Haah! Var til legen og hentet sykmelding,var at jg skulle levere til arbeodsgiver uff... tok bare 1t ekstra detteApotek, jordmor, lege, posten???
Vet ikke om jeg klarer så mye, men jeg får gi det et forsøk
Hehe, men du går lett over 2525 tipper jegJeg har ikke noe mål
Fikk ikke med meg premien min med en gang jeg heller.Mhm
Takk, tok litt tid, men så fikk jeg det med meg
Det lærte jeg nettopp...
Haha da er det bare å gå inn igjen daSnakk om å være litt fjærn... sitter i bilen nå,og husker ikke hva jeg skulle ut for
Det skal jeg ogsåJeg skal nå prøve meg på 2525...
Det skal jeg klareEtter to slike måneder du har hatt skjønner jeg det så utrolig godt.
Men 2525 klarer du vel?
Vet ikke her heller, men skal gi det et forsøk.Aner ikke hva jeg klarer, helt ærlig. Vi får se.
Det skjønner jeg godt.Det skal jeg klare
Ja jeg er utslitt