Takk for detGratulerer med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detGratulerer med det
En fin premie å vinne detTakk for det
Ja, absoluttEn fin premie å vinne det
He he sikkert like greit å bare skravle
Ja det tenker jeg åSå koselig da
App er så mye bedre!Det er faktisk mye enklere å følge trådene via app... Pc er utrolig tungvint! Fordi man får varsler, og med en gang man har sett på de så forsvinner dem. Og så har man plutselig fem nye.. Håpløst.
Vi satser på kort pause! Måtte bare passe på at du fikl med deg premienSupert
Ja, vi ordna mer i stand her i går.. Så stellekommoden, kurver til bleier/stelkeprodukter, sengetøy osv kom på plass.. Og så stoppa kynnerne/modningsriene opp en gang i natt.. Så spent på om de har tenkt seg en lang eller kort pause?!
Ja tok dessverre litt tid før jeg skjønte detApp er så mye bedre!
Har du noe mål denne mnd da?Ja det er det helt klart
Haha. BV funker ikke på pc for min del. Var når jeg oppdaga appen at jeg virkelig ble aktivJa tok dessverre litt tid før jeg skjønte det
Det skal jeg også få tilHva er målet denne måneden da jenter?
Jeg skal hvertfall klare 1818, håper jeg!
Da er det bedre å la væreNei tror jeg dropper å ha noe mål denne mnd, jeg klarer aldri målet jeg setter
Dere skal reise bort?Hvertfall når det ikke kan være så stort
Æsj, så typiskSkulle ikke ha skrytt sånn i sted..
Jeg tenkte at d var null problem med parkering på en tirsdag formiddag, så vi tok oss god tid når vi skulle dra. Kom frem og d var fullt!
Jeg kunne ha kjørt på kjøpesenteret å parkert, men da måtte jeg ha "kasta fra meg" ungen på barnepassen, og d går rett og slett ikke når hun er så lita og d er andre gangen..
Men dro å handla mat istedet, så var jeg alt opp bakken til huset, inkludert ungen.
Nei ikke i det hele tattHar du noe mål denne mnd da?
Ja det skal viDere skal reise bort?
Du kommer nok over målet hvis du har tid til å skravle littNei ikke i det hele tatt
Fortsatt noen dager igjen ja så kan ennå gå en stund..Mhm! Nå som det først har starta opp så kan det like så godt fortsette Men egentlig enda 19 dager til termin..
Takk Dette blir bra
Hipp hurra for detHei hei! Hurra for ny måned!