jenta86
Gift med forumet
Hehe tror ikke detSatser på at Viking vinner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe tror ikke detSatser på at Viking vinner jeg
Må prøve å få med seg det som går på tv i alle fallDet gjør det så absolutt
Å jodaHehe tror ikke det
Ja,vi ordnet med cmore denne sesongen vi har vært på alle uten de 2 siste hjemmekampene da...må få med seg detMå prøve å få med seg det som går på tv i alle fall
Vi får se daÅ joda
Vi har ikke cmore, så da går vi jo glipp av en del kamper :/Ja,vi ordnet med cmore denne sesongen vi har vært på alle uten de 2 siste hjemmekampene da...må få med seg det
Vi har ikke Max men drar til noen kompiser eller svigermor å ser de kampeneVi har ikke cmore, så da går vi jo glipp av en del kamper :/
Heldigvis sender de alt fra Europa da
Da blir det verreVi har ikke Max men drar til noen kompiser eller svigermor å ser de kampene
Hadde det tidligere,men gubben ville heller ha ViasatDa blir det verre
Godt der kjenner noen som har den da
Bruker mest telefonen når jeg er alene eller mannen er opptattUff... bare jeg ikke får kommentarer fra de er hjemme tilslutt...er glad jeg er alene på dagtid liker ikke selv at man sitter med telefonen så mye
Nope, overhode ingen anelseDu har med andre ord ingen peiling på noen kamper som går
Og det er jo knallbraTrodde jeg skulle være på 10.plass resten av mnd jeg. Plutselig var jeg på 7.plass
Tror ikke han har noe i mot det,men jeg blir irritert om han sitter med telefonene hele tiden men han klarer ikke å prate med meg samtidig daBruker mest telefonen når jeg er alene eller mannen er opptatt
Han vet dere finnes og synes det er helt greit egentlig
Kjedelig med mye dødtidSitter på jobb uten kunder før sent på dagen. .. lang dag da altså.. får håpe det kommer noen innom )
Menn og mobiler er annerledes de blir jo helt fjerne!!Tror ikke han har noe i mot det,men jeg blir irritert om han sitter med telefonene hele tiden men han klarer ikke å prate med meg samtidig da
De blir det og hvis det er motsatt blir de sureMenn og mobiler er annerledes de blir jo helt fjerne!!
Ja, det blir lange dager. . Fant frem strikkingen.Kjedelig med mye dødtid
Skravle med oss så lenge da
Okei. Her ligger det inn i den pakken som vi harHadde det tidligere,men gubben ville heller ha Viasat
Noe sier meg at du ikke har det når denne kvelden er over ogsåNope, overhode ingen anelse