Ja, det var mer enn jeg hadde troddOg det er jo knallbra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var mer enn jeg hadde troddOg det er jo knallbra
Jepp de skjønner ikke at vi får med oss det meste som skjer selv om vi bruker mobilDe blir det og hvis det er motsatt blir de sure
Det var lurt hva strikker du!?Ja, det blir lange dager. . Fant frem strikkingen.
Hei søta koselig å se deg igjen!!Er ikke på lista en gang Skjerpings!
Noen så kjedelig som ei ullbukse.. men det er lett å strikke daDet var lurt hva strikker du!?
Skulle ha hatt det til flere prg egentlig,men...Okei. Her ligger det inn i den pakken som vi har
Nei,for vi skal jo ikke være bedre enn demJepp de skjønner ikke at vi får med oss det meste som skjer selv om vi bruker mobil
De har noen spennende program der jaSkulle ha hatt det til flere prg egentlig,men...
De har det...De har noen spennende program der ja
Er jo det som er gøyJa, det ble veldig spennende. Godt vi slapp straffer da
He he ja det kan jegGod morgen snupp
Mine planer kan du nå
Jobb på deg?
Klart det har blitt detHar dette blitt en fotballtråd?!
He he har du skravlet mye?Tror det blir ny rekord på antall innlegg denne måneden her også, i alle fall ikke langt unna
Har vel skravla for mye da
Det hadde blitt for mye for megEr jo det som er gøy
Det ser sånn utHe he har du skravlet mye?
Det er bra skravletTrodde jeg skulle være på 10.plass resten av mnd jeg. Plutselig var jeg på 7.plass
He he neida hadde ikke detDet hadde blitt for mye for meg
Godt det er flere av ossDet ser sånn ut
Veldig spent på hvor jeg ligger når mnd er over, ganske jevnt der. Så lenge jeg ligger på vinnerplass er jeg fornøydDet er bra skravlet
Ja det skjønner jeg joJa skulle godt vært foruten forkjølelsen