Må holde seg i form og unngå mye skader og at folk må stå over kamper i alle fallBlir spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må holde seg i form og unngå mye skader og at folk må stå over kamper i alle fallBlir spennende
Haha du hadde vel ikke forventet noe annetDen måtte jo komme fra deg
Hvilken kamp dekker du i kveld da?Kan nok forvente mange fornuftige innlegg fra meg, ja!
Hehe det vet jeg faktisk!Man blir jo avhengig
Hadde jo ikke det daHaha du hadde vel ikke forventet noe annet
Ja,har vært mye kamper i det siste også,så de er slitne...spilte jo med B-laget da de tapte mot Molde,for å ta vare på de beste i gårMå holde seg i form og unngå mye skader og at folk må stå over kamper i alle fall
Tja...må jo bli den med flest målHvilken kamp dekker du i kveld da?
Du er på vei oppover, snuppa!Hadde jo ikke det da
Jeg har jo ingenting sammenliknet med dere i toppen
Uff... bare jeg ikke får kommentarer fra de er hjemme tilslutt...er glad jeg er alene på dagtid liker ikke selv at man sitter med telefonen så myeHehe det vet jeg faktisk!
Ja, det er tett kampprogram når man er med i alt. Håper de får slappet av litt i dag daJa,har vært mye kamper i det siste også,så de er slitne...spilte jo med B-laget da de tapte mot Molde,for å ta vare på de beste i går
Du har med andre ord ingen peiling på noen kamper som gårTja...må jo bli den med flest mål
Trodde jeg skulle være på 10.plass resten av mnd jeg. Plutselig var jeg på 7.plassDu er på vei oppover, snuppa!
Ja,de skal jo spille mot Viking på søndag..regner med de bruker B laget da ogsåJa, det er tett kampprogram når man er med i alt. Håper de får slappet av litt i dag da
Ja skulle godt vært foruten forkjølelsenUff det er kjedelig
Blir vel fort sånn at de må prioritere og spare noen spillere jaJa,de skal jo spille mot Viking på søndag..regner med de bruker B laget da også
Jepp,men er bra også daBlir vel fort sånn at de må prioritere og spare noen spillere ja
Satser på at Viking vinner jegJa,de skal jo spille mot Viking på søndag..regner med de bruker B laget da også
Ja, det kommer jo flere viktige kamper fremoverJepp,men er bra også da
Det gjør det så absoluttJa, det kommer jo flere viktige kamper fremover