Ja, var det jeg tenkteHar dette blitt en fotballtråd?!
Skal oppdatere på kamper her hver kveld nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var det jeg tenkteHar dette blitt en fotballtråd?!
Det tror jeg ogsåTror nok de har en god sjangse å slå både Viking & Sarpsborg jeg
Tror nok de møter Viking jaDet tror jeg også
Spennende å se hvem de møter. Har mest tro på viking jeg.
Sånn blir det håper på 3 gull i årHihi...skjønte det
Føler med sikker på 2 gull nåTror nok de møter Viking ja
Hurra, gleder meg villt og hemningsløstJa, var det jeg tenkte
Skal oppdatere på kamper her hver kveld nå
Ja,gjør jeg også men håper på 3 hadde vært kjempe gøy!!!Føler med sikker på 2 gull nå
Håper du lykkes med detSånn blir det håper på 3 gull i år
Var det jeg troddeHurra, gleder meg villt og hemningsløst
Man kan aldri skravle for myeTror det blir ny rekord på antall innlegg denne måneden her også, i alle fall ikke langt unna
Har vel skravla for mye da
Blir i hvertfall ny rekord på meg har ikke vært så engasjert inne her tidligere...så tror jeg hadde rundt 400 innlegg til sammen siden 2008Tror det blir ny rekord på antall innlegg denne måneden her også, i alle fall ikke langt unna
Har vel skravla for mye da
Det hadde vært gøy, men vi får se fremover daJa,gjør jeg også men håper på 3 hadde vært kjempe gøy!!!
Blir spennendeDet hadde vært gøy, men vi får se fremover da
Den måtte jo komme fra degMan kan aldri skravle for mye
Bare moro!!
Kan nok forvente mange fornuftige innlegg fra meg, ja!Var det jeg trodde
Regner med du bidrar mye i denne tråden da
Tror mange har overgått seg selv denne månedenBlir i hvertfall ny rekord på meg har ikke vært så engasjert inne her tidligere...så tror jeg hadde rundt 400 innlegg til sammen siden 2008
Har god tru på 2 i hvertfallHåper du lykkes med det
Du er kjempe flinkBlir i hvertfall ny rekord på meg har ikke vært så engasjert inne her tidligere...så tror jeg hadde rundt 400 innlegg til sammen siden 2008
Man blir jo avhengigDu er kjempe flink