Topp 100 - Skravle september

Uff syke barn da er det greit å slappe av på sofaen ja! God bedring til de❤️

Mannen er på kamp og jeg ligger rett ut på sofaen!

Gleder meg til OUL i morgen og skriver middagsliste for helgen :-)
Middagstips?

Hehe ja kan være greit med tutten i back up da! :-)
Takk for det:)

Innom fra sofa med 3 unger i seng:D
Tips til å få i eldstemann smertestillende?:rolleyes:
Han vrir seg i smerte og gråter pga hodepine...39,6 i feber også:(
Men nekter all form for lindring!:eek:

Innom fra sofa med 3 unger i seng:D
Tips til å få i eldstemann smertestillende?:rolleyes:
Han vrir seg i smerte og gråter pga hodepine...39,6 i feber også:(
Men nekter all form for lindring!:eek:
Har du flytende? Tablett? Stikkpille?
Her får de valget om å samarbeide, og velge type. Ellers sier vi en voksen hodler og andre setter romperakett. Heldigvis funker 'trusselen', for vi hadde jo ikke brukt tvang, men sybes det er viktig å få ned temp av og til.

Har du flytende? Tablett? Stikkpille?
Her får de valget om å samarbeide, og velge type. Ellers sier vi en voksen hodler og andre setter romperakett. Heldigvis funker 'trusselen', for vi hadde jo ikke brukt tvang, men sybes det er viktig å få ned temp av og til.
Han har ingen effekt av flytende paracet da han er så stor, vanlig pille klarer han ikke svelge, Nurofen suspensjon skal funke godt på større barn men han brekker seg av smaken og nekter..:( smeltetablett er ekkelt og sterkt sier han..
Trusselen om stikkpille har vi prøvd, men han velger heller å være syk!:rolleyes: å sette inn med tvang gjør vi ikke...;)
Uforståelig at han ikke skjønner at medisinen gjør at han føler seg bedre!

Han har ingen effekt av flytende paracet da han er så stor, vanlig pille klarer han ikke svelge, Nurofen suspensjon skal funke godt på større barn men han brekker seg av smaken og nekter..:( smeltetablett er ekkelt og sterkt sier han..
Trusselen om stikkpille har vi prøvd, men han velger heller å være syk!:rolleyes: å sette inn med tvang gjør vi ikke...;)
Uforståelig at han ikke skjønner at medisinen gjør at han føler seg bedre!
Nei, vi setter heller ikke med tvang;) dumt med tom trussel, men pleier å funke;)
Er bare å legge på kalde kluter da?
Evt knuse paracet i syltetøy?

Nei, vi setter heller ikke med tvang;) dumt med tom trussel, men pleier å funke;)
Er bare å legge på kalde kluter da?
Evt knuse paracet i syltetøy?
Knust paracet i syltetøy spyttet han ut igjen:rolleyes:
Har lagt på kalde kluter nå...så bytter jeg kluter før jeg legger meg:)
De to minste tar all slags medisin uten å blunke:P

Back
Topp