jenta86
Gift med forumet
Uff,stakkars lille...Og der sovnet han på sofa gitt...
Vis vedlegget 137521
Håper de bli fort friske igjen... ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff,stakkars lille...Og der sovnet han på sofa gitt...
Vis vedlegget 137521
Hørtes ut som en god planJa har satt på ovnen nå så ikke lenge til den er klar. Gjør det enkelt med pizza idag. Nå fores mini litt
Må gjøre det enkelt noen ganger ogsåRundstykker ble dagens middag..
Hqdde ikke tid til annet..Må gjøre det enkelt noen ganger også
Hørtes deilig utNystekte rundstykker
Haha han ligger jo ikke akkurat stilleGodt plassert da, hihi
Takk for detJa, nå må mannen bidra litt.
Og så håper jeg alle snart er friske!
Pizza fortærtDa er det bare å spise
Pizza idag. Enkelt og greitHva ble det til middag?
Lettvint og godtRundstykker ble dagens middag..
Takk for detUff,stakkars lille...
Håper de bli fort friske igjen... ♡
Så godt daPizza fortært
Gubben har fortsatt ikke kommet hjem fra jobb,så her bli det sen middag...ikke vet jeg hva det blir enda hellerPizza idag. Enkelt og greit
Jeg eier ikke fantasi lenger når det kommer til middager:-/Gubben har fortsatt ikke kommet hjem fra jobb,så her bli det sen middag...ikke vet jeg hva det blir enda heller
Hei på degTitt titt jenter! Hvor ble måneden av?!
Hva gjør dere i kveld?
Ikke jeg heller...å nå fikk jeg beskjed fra han at han kommer om en times tid tror ikke jeg orker å vente på han da,så spiser noen rundstykker jegJeg eier ikke fantasi lenger når det kommer til middager:-/
Titt titt jenter! Hvor ble måneden av?!
Hva gjør dere i kveld?
Det lurer jeg også på:-O. Den bare forsvant.Titt titt jenter! Hvor ble måneden av?!
Hva gjør dere i kveld?
Prøver å få middagsforslag fra gubben men det er håpløst:-/. Godt med rundstykker daIkke jeg heller...å nå fikk jeg beskjed fra han at han kommer om en times tid tror ikke jeg orker å vente på han da,så spiser noen rundstykker jeg