Topp 100 - Skravle september

Prøver å få middagsforslag fra gubben men det er håpløst:-/. Godt med rundstykker da:-)
Joda :p men har lyst på varm middag...og nå fikk jeg beskjed om at han kommer med bussen 20.15 :o :p

Hmmm speilegg eller omelett til rundstykkene? Men forstår godt poenget ditt med noe varm mat:-).
Fant meg en biff i fryseren som jeg tok opp,så skal lage meg biffsalat :)

Ble plutselig så tett i nesen. Passer dårlig å bli forkjølt nå:-/
Solhatt?
Evt kok opp vann,knus ett par c-vtamin,teskje honning og noen skiver sitron oppi og drikk :)

Har ingen av delene i hus:-/. Bortsett fra vann da:-). Tror jeg skal ha noe te eller kakao liggende en plass :-)
Er boe jeg bestandig har liggende i skap :) fungerer fjell her :D

Hei på deg:D
September forsvant!!
Her har vi huset fullt av syke barn så blir sofa i kveld:P
Du da?
Uff syke barn da er det greit å slappe av på sofaen ja! God bedring til de❤️

Ja,si det...går utrolig fort :p ;)

I kveld blir det cupsemifinale kamp! :D

Der da?
Mannen er på kamp og jeg ligger rett ut på sofaen!

Gleder meg til OUL i morgen og skriver middagsliste for helgen :-)
Middagstips?

Det lurer jeg også på:-O. Den bare forsvant.
Her har gubben styremøte med styret i taeqwondo klubben han går i så de har okkupert stuen. Så foreløpig ligger jeg på rommet med mini sovende med puppen i munnen. Får prøve å lirke i han tutten etterhvert.
Hehe ja kan være greit med tutten i back up da! :-)

Kanskje jeg også må ha noe slikt liggende i skapet :-). Får se om jeg får fikset noe slikt i morgen:-)
Ordner meg ett par slike kopper om jeg kjenner jeg begynner å bli litt tett & snufsete..går over som regel med engang :)

Uff syke barn da er det greit å slappe av på sofaen ja! God bedring til de❤️

Mannen er på kamp og jeg ligger rett ut på sofaen!

Gleder meg til OUL i morgen og skriver middagsliste for helgen :-)
Middagstips?

Hehe ja kan være greit med tutten i back up da! :-)
Ja orker ikke ligge for lenge i denne stillingen selv om det er koselig. Men han ender vel med å komme over i vår seng igjen ila natten tenker jeg

Back
Topp