jenta86
Gift med forumet
Joda men har lyst på varm middag...og nå fikk jeg beskjed om at han kommer med bussen 20.15Prøver å få middagsforslag fra gubben men det er håpløst:-/. Godt med rundstykker da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda men har lyst på varm middag...og nå fikk jeg beskjed om at han kommer med bussen 20.15Prøver å få middagsforslag fra gubben men det er håpløst:-/. Godt med rundstykker da
Hmmm speilegg eller omelett til rundstykkene? Men forstår godt poenget ditt med noe varm mat.Joda men har lyst på varm middag...og nå fikk jeg beskjed om at han kommer med bussen 20.15
Fant meg en biff i fryseren som jeg tok opp,så skal lage meg biffsalatHmmm speilegg eller omelett til rundstykkene? Men forstår godt poenget ditt med noe varm mat.
Hørtes godt utFant meg en biff i fryseren som jeg tok opp,så skal lage meg biffsalat
Grei løsning daHqdde ikke tid til annet..
Solhatt?Ble plutselig så tett i nesen. Passer dårlig å bli forkjølt nå:-/
Har ingen av delene i hus:-/. Bortsett fra vann da. Tror jeg skal ha noe te eller kakao liggende en plassSolhatt?
Evt kok opp vann,knus ett par c-vtamin,teskje honning og noen skiver sitron oppi og drikk
Er boe jeg bestandig har liggende i skap fungerer fjell herHar ingen av delene i hus:-/. Bortsett fra vann da. Tror jeg skal ha noe te eller kakao liggende en plass
Kanskje jeg også må ha noe slikt liggende i skapet . Får se om jeg får fikset noe slikt i morgenEr boe jeg bestandig har liggende i skap fungerer fjell her
Uff syke barn da er det greit å slappe av på sofaen ja! God bedring til deHei på deg
September forsvant!!
Her har vi huset fullt av syke barn så blir sofa i kveld
Du da?
Mannen er på kamp og jeg ligger rett ut på sofaen!Ja,si det...går utrolig fort
I kveld blir det cupsemifinale kamp!
Der da?
Hehe ja kan være greit med tutten i back up da!Det lurer jeg også på:-O. Den bare forsvant.
Her har gubben styremøte med styret i taeqwondo klubben han går i så de har okkupert stuen. Så foreløpig ligger jeg på rommet med mini sovende med puppen i munnen. Får prøve å lirke i han tutten etterhvert.
Ordner meg ett par slike kopper om jeg kjenner jeg begynner å bli litt tett & snufsete..går over som regel med engangKanskje jeg også må ha noe slikt liggende i skapet . Får se om jeg får fikset noe slikt i morgen
Ja orker ikke ligge for lenge i denne stillingen selv om det er koselig. Men han ender vel med å komme over i vår seng igjen ila natten tenker jegUff syke barn da er det greit å slappe av på sofaen ja! God bedring til de
Mannen er på kamp og jeg ligger rett ut på sofaen!
Gleder meg til OUL i morgen og skriver middagsliste for helgen
Middagstips?
Hehe ja kan være greit med tutten i back up da!
Høres ut som ett godt tips. Har jeg noe å gjøre mens gubben er i møte i morgenOrdner meg ett par slike kopper om jeg kjenner jeg begynner å bli litt tett & snufsete..går over som regel med engang
Måtte til i dagLettvint og godt
Heia stabækJa,si det...går utrolig fort
Der da?
Den forsvant akkurat kommet hjemTitt titt jenter! Hvor ble måneden av?!
Hva gjør dere i kveld?
Jada er i grunn detGrei løsning da
Snart klar for kamp her ogsåJa,si det...går utrolig fort
Der da?
Hvordan gikk det med kamp i dag?Jada er i grunn det