Får det . Lurte egentlig på å tusle i seng også snart. Tett i nesen og hodet. Tror jeg brygger på noeBare å skravle på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får det . Lurte egentlig på å tusle i seng også snart. Tett i nesen og hodet. Tror jeg brygger på noeBare å skravle på det
Og jeg mangler 15Mangler 30 nå
Nei! Kan skjønne frustrasjonen til Mike...!2.omgang har ikke vært bra:/
Men da regner jeg med dere fortsetter oppdatere her?Ja,er jo da det er gøy
Bli spennende om det blir xtra omganger + evt straffe
Håper de klarer avgjøre i løpet av 90 minutterNei! Kan skjønne frustrasjonen til Mike...!
Snart i mål daOg jeg mangler 15
Håper du ikke blir sykFår det . Lurte egentlig på å tusle i seng også snart. Tett i nesen og hodet. Tror jeg brygger på noe
Kan gjøre det vet duMen da regner jeg med dere fortsetter oppdatere her?
Jeg skrur nemlig snart over på Barneavdelingen
Håper heller ikke på det :-/Håper du ikke blir syk
Håper jeg også,blir jo nerverpirrende hvis ikkeHåper de klarer avgjøre i løpet av 90 minutter
Huff daHåper jeg også,blir jo nerverpirrende hvis ikke
For noe dritt!!!Huff da
Nå ble det straffe..
Dette ser ikke bra utFor noe dritt!!!
Det klarte du med glansTrenger 40 innlegg til i dag.. Uff
Er ganske frustrerende når jeg ser han har så vondtSkulle vært noe magisk å gi! Men jeg var litt slik selv som barn, så skjønner han..,
Neimen uff da ,god bedringFår det . Lurte egentlig på å tusle i seng også snart. Tett i nesen og hodet. Tror jeg brygger på noe
Er ikke i mål ennå duDet klarte du med glans
Vanskelig når han ikke innser det selvEr ganske frustrerende når jeg ser han har så vondt
Det gjør ikke det! Er glad jeg ikke er der i dag... !Dette ser ikke bra ut
Takk. Nå har både gubben og mini vært forkjølt så ikke overrasket hvis jeg og får detNeimen uff da ,god bedring
Greit å være hjemme nå ja. Men nå ble det straffe riktig vei ogsåDet gjør ikke det! Er glad jeg ikke er der i dag... !