Ja, det var alt for lenge siden sist. Smakte godtGod gammeldags husmannskost Høres godt ut. Kanskje jeg skal lage det senere denne uka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var alt for lenge siden sist. Smakte godtGod gammeldags husmannskost Høres godt ut. Kanskje jeg skal lage det senere denne uka
Ja, det var alt for lenge siden sist. Smakte godt
Her er grunnen at jentungen ikke tåler melk. Heldigvis fikk jeg kjøpt fiskepudding uten melk til henneJa går lenge mellom hver gang det serveres her også, glemmer liksom av at det er et alternativ
O ja prøvar bæra så lite så møjligt . Mannen ser ikkje mye till Barnen da han jobbar till selv. Han ser barnen kanske 1-2 timmar hver dag.
Her er grunnen at jentungen ikke tåler melk. Heldigvis fikk jeg kjøpt fiskepudding uten melk til henne
De hadde det hos fiskehandleren i alle fall har ikke sett det på butikken nei..Finnes det?
De hadde det hos fiskehandleren i alle fall har ikke sett det på butikken nei..
Ja, jeg ble veldig gladBra for jenta di da
Ja, jeg ble veldig glad
Hun var veldig fornøyd med maten også
Hva skal du bake da? Bortsett fra drømmesjokoladekaka
Ja, eller er det kanskje rolig her inne?
Og så hører det med til historien at vi voksne sitter og jobber fra ca 6-6:15 frem til kl 7.
God gammeldags husmannskost Høres godt ut. Kanskje jeg skal lage det senere denne uka
Krysser fingre for oss alle!Ønsker alle lykke til med trekningen i morgen.
Nå forsvinner jeg frem til i morgen..
Ufattelig tragiskFor et stusselig liv
Vinner ammebhVinner hva??
De bor heldigvis over 4 timer unna, så skjer 3-4 ganger i året at de kommerHaha, seriøst???? Må du rydde opp etter deg selv når du er der? Vet du, jeg blir himla provosert på dine vegne! Håper du har et høvelig greit forhold til svigers ellers da, og at ikke disse besøkene ødelegger da... Huff Blir deilig å få huset for seg selv igjen vel..
Så deiligGrillet i dag vi, å nå har jeg spist meg stappmett på vannmelon
Grillet i dag vi, å nå har jeg spist meg stappmett på vannmelon