Jeg baker bare den, har bestilt marsipankake med bilde og sånn og bestilt kransekake.
Tenkte å få svigerinnen min til å lage kvæfjordkake.
Blir bra kakebord det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg baker bare den, har bestilt marsipankake med bilde og sånn og bestilt kransekake.
Tenkte å få svigerinnen min til å lage kvæfjordkake.
Jeg får ikke vært noe særlig her inne merker jeg. Forsøker å stikke innom og skravle, men d er ikke d samme når man et alene med begge barna en stund.
Hverdagen vår er slik at dette er den beste løsningen for familien i sum. Så ja, vi gjør unna en del jobb på morgenen.Jobber dere hjemme om morningen mens ungene sover? Tenkte bare dere var heldige og hadde en jobb som gjorde at dere startet seint jeg hehe
Nå fikk jeg skikkelig lyst på det jeg og! Men har ikke fiskekaker hjemme og har egentlig bare pølser av ting som ikke er frossent det er ikke det samme haha
Hverdagen vår er slik at dette er den beste løsningen for familien i sum. Så ja, vi gjør unna en del jobb på morgenen.
Vinner ammebh
Nei blir liksom ikke det
Kan jo ha pølsene i brunsaus med makaroni til da
Vi lister oss ned og sitter på spisestua og jobber. Faktisk innmari effektivt!Ja det er jo ikke noe galt i det Jeg ble bare nysgjerrig på hvordan dere løste det
Vi lister oss ned og sitter på spisestua og jobber. Faktisk innmari effektivt!
Vil ikke si så spesifikt, men kan si vi begge har kontorjobber med selvstendige arbeidsoppgaver som løses best på pc så funker bra å gjøre det slik. Og takk og lov for at arbeidsgiverne våre også ser at dette er den beste løsningenJa det vil jeg tru kan jeg spørre hva dere jobber med siden dere kan løse det på den måten?
Vil ikke si så spesifikt, men kan si vi begge har kontorjobber med selvstendige arbeidsoppgaver som løses best på pc så funker bra å gjøre det slik. Og takk og lov for at arbeidsgiverne våre også ser at dette er den beste løsningen
Men ble brød istedet jeg er ikke så glad i pølser
Jupp. Superhappy med det!Men det er jo veldig bra at sjefene deres også ser det som en god løsning da Det er jo supert å kunne tilrettelegge slik at man kan kombinere jobb og familie så bra
Så lenge du ble mett. Kjedelig å kokkelere så fryktelig, blir så mye å rydde opp
Jupp. Superhappy med det!
Ja syns synd på han men de e bara en periode baraStakkars han Men sånn er det jo for mange da.
Ja det og, så hadde jeg ikke lyst på pølser og gadd ikke tine noe så da funker brød
Ja syns synd på han men de e bara en periode bara
Ikke sant. Får spare pølsemiddag til frøkna er hjemme. Hun setter nok pris på det
Oi! Da har du masse å gjøre!Jeg er også bare innom nu og da Har plutselig 4 unger og en baby her