Vi somler da da, kan fint la ungene sove til kl 7 og likevel være på jobb til kl 8.
Jeg skjønner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi somler da da, kan fint la ungene sove til kl 7 og likevel være på jobb til kl 8.
O ja prøvar bæra så lite så møjligt . Mannen ser ikkje mye till Barnen da han jobbar till selv. Han ser barnen kanske 1-2 timmar hver dag.avlastning av mannen!
Bære minst mulig.
Det blir visst noe slikt her også. God og mager er melkefrie pølser, men usikker på om jeg skal ta noen med bacon på, litt bratwurst og krydderpølser (åpnet noen pakker på lørdag) eller om mannen har lyst på noe annet.Driver å griller vi Men ikke no mer avansert enn baconpølser da ble enkelt idag!
Hahaha! Jaja..Måste var Underbart å ha en maN som har grilldilla. Min man sier bara ja ja blir ikkje mye gjort
Her ble det med bacon og ost inni! ER så godtDet blir visst noe slikt her også. God og mager er melkefrie pølser, men usikker på om jeg skal ta noen med bacon på, litt bratwurst og krydderpølser (åpnet noen pakker på lørdag) eller om mannen har lyst på noe annet.
Det enkle er ofte det besteDriver å griller vi Men ikke no mer avansert enn baconpølser da ble enkelt idag!
Det ble fiskekaker, makaroni og gulrot i brun sausda væntar me på deg vad skall dere ha till middag??
Dem sier så hva skal dere grille da?Det enkle er ofte det beste
Skal grille senere i uka vi.
Det vet jeg faktisk ikkeDem sier så hva skal dere grille da?
Han skal vel ha ferie ?O ja prøvar bæra så lite så møjligt . Mannen ser ikkje mye till Barnen da han jobbar till selv. Han ser barnen kanske 1-2 timmar hver dag.
Deilig det daDet vet jeg faktisk ikke
Vi er invitert bort på grilling
Ja, kan ikke klage på detDeilig det da
Vi stod også opp kl 5 i flere år, så har absolutt vært der.Vi hadde flere år hvor vi var oppe 5 hver eneste dag, så vet hvordan det er. Men skal vel ikke si noe for jeg var vist ekstrem morgenfugl selv og har pleid å være tidlig oppe hehe
Og så hører det med til historien at vi voksne sitter og jobber fra ca 6-6:15 frem til kl 7.Det var seint, da er det ikke rart dere kan ha seine morgener
Ja ja me ska ha ferie fra nest onsdag av. Da har eg massa folk som kommer å passa barnen. Men eg menade nå denna uken før me reiser. De har gått långt med smerter ja.Han skal vel ha ferie ?
Det er viktigå gjøre som legen sier så det ikke blir verre. Jeg har vært der selv og det er fryktelig kjipt å slite i mnge år.
Fiskekaker nami namiDet ble fiskekaker, makaroni og gulrot i brun saus
Skulle egentlig ha grøt, men ble så fristet når jeg gikk forbi fiskehandleren i dag Det var veldig godtFiskekaker nami nami
Det er hårda bud nå siste dagen
Nei, d blir i et lokale. Men skulle ha hatt d hjemme siden vi ikke blir så mange.
I dag ble det fiskekake, makaroni og gulrot i brun saus