Topp 100 - Skravle NY!!

Driver å griller vi:) Men ikke no mer avansert enn baconpølser da:D ble enkelt idag!
Det blir visst noe slikt her også. God og mager er melkefrie pølser, men usikker på om jeg skal ta noen med bacon på, litt bratwurst og krydderpølser (åpnet noen pakker på lørdag) eller om mannen har lyst på noe annet.

Det blir visst noe slikt her også. God og mager er melkefrie pølser, men usikker på om jeg skal ta noen med bacon på, litt bratwurst og krydderpølser (åpnet noen pakker på lørdag) eller om mannen har lyst på noe annet.
Her ble det med bacon og ost inni! ER så godt:)

O ja prøvar bæra så lite så møjligt . Mannen ser ikkje mye till Barnen da han jobbar till selv. Han ser barnen kanske 1-2 timmar hver dag.
Han skal vel ha ferie ?
Det er viktigå gjøre som legen sier så det ikke blir verre. Jeg har vært der selv og det er fryktelig kjipt å slite i mnge år.

Vi hadde flere år hvor vi var oppe 5 hver eneste dag, så vet hvordan det er. Men skal vel ikke si noe for jeg var vist ekstrem morgenfugl selv og har pleid å være tidlig oppe hehe :P
Vi stod også opp kl 5 i flere år, så har absolutt vært der.

Han skal vel ha ferie ?
Det er viktigå gjøre som legen sier så det ikke blir verre. Jeg har vært der selv og det er fryktelig kjipt å slite i mnge år.
Ja ja me ska ha ferie fra nest onsdag av. Da har eg massa folk som kommer å passa barnen. Men eg menade nå denna uken før me reiser. De har gått långt med smerter ja.

Back
Topp