Topp 100 - Skravle NY!!

Ja det skulle tatt seg ut:rolleyes:
For der må nemlig gjestene rydde etter seg:rolleyes:
Haha, seriøst???? Må du rydde opp etter deg selv når du er der? Vet du, jeg blir himla provosert på dine vegne! Håper du har et høvelig greit forhold til svigers ellers da, og at ikke disse besøkene ødelegger da... Huff:( Blir deilig å få huset for seg selv igjen vel..

Mannen jobber overtid, og d er for varmt å begynne med noe syns jeg. Venter til eldste sier hun er sulten så lager jeg noe kjapt til henne :p
Hadde egentlig tenkt å bare lage no kjapt pytt i panne greier, for skulle egentlig på besøk i ettermiddag. Men sp ble det ikke besøk, og været ble finere enn forventet, og da ville mannen grille. Men som sagt, ble bare pølser. Orka ikke no stort måltid nå i varmen likevel..

Hei idag var ej hos legen angående smerter i ledd og en v hand/ arm som e betennelse i. Så ser han på min datter å sier e det hon som gir deg smerter. Han menar att eg bærer henne. De stemmer hon e 1 år nå har blivit litt bære jenta. Men hvordan ska eg få slut på detta. Før eg sliter meg ut snart

Hei idag var ej hos legen angående smerter i ledd og en v hand/ arm som e betennelse i. Så ser han på min datter å sier e det hon som gir deg smerter. Han menar att eg bærer henne. De stemmer hon e 1 år nå har blivit litt bære jenta. Men hvordan ska eg få slut på detta. Før eg sliter meg ut snart
avlastning av mannen!
Bære minst mulig.

avlastning av mannen!
Bære minst mulig.

Vi var aldri bhg før 9-9.30 men hadde likevel en lang tid hvor hn sto opp 5

Vi hadde flere år hvor vi var oppe 5 hver eneste dag, så vet hvordan det er. Men skal vel ikke si noe for jeg var vist ekstrem morgenfugl selv og har pleid å være tidlig oppe hehe :P

Back
Topp