Godt å føle at man er på trygg grunmJa, nå er jeg i andre trimester. Dette skal gå bra det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å føle at man er på trygg grunmJa, nå er jeg i andre trimester. Dette skal gå bra det
Driver å griller vi Men ikke no mer avansert enn baconpølser da ble enkelt idag!Innom etter middagen
Hva er 1.august?
Når Tamara er tilbake
Driver å griller vi Men ikke no mer avansert enn baconpølser da ble enkelt idag!
Haha, seriøst???? Må du rydde opp etter deg selv når du er der? Vet du, jeg blir himla provosert på dine vegne! Håper du har et høvelig greit forhold til svigers ellers da, og at ikke disse besøkene ødelegger da... Huff Blir deilig å få huset for seg selv igjen vel..Ja det skulle tatt seg ut
For der må nemlig gjestene rydde etter seg
Hadde egentlig tenkt å bare lage no kjapt pytt i panne greier, for skulle egentlig på besøk i ettermiddag. Men sp ble det ikke besøk, og været ble finere enn forventet, og da ville mannen grille. Men som sagt, ble bare pølser. Orka ikke no stort måltid nå i varmen likevel..Mannen jobber overtid, og d er for varmt å begynne med noe syns jeg. Venter til eldste sier hun er sulten så lager jeg noe kjapt til henne
Kjernetid 9-15. Er stort sett på plass til 8:30 senest.Når starter dere på jobb da? Om jeg skulle tidligvakt i boligen og starta 7 så var jeg oppe ved 05.30 haha
Kjernetid 9-15. Er stort sett på plass til 8:30 senest.
da væntar me på deg vad skall dere ha till middag??Innom etter middagen
Ja, da må alt være på stellMå jo d. Vi har dåp på søndag så.
Å så gott å grilla. Længe siden sisst.Driver å griller vi Men ikke no mer avansert enn baconpølser da ble enkelt idag!
Vi somler da da, kan fint la ungene sove til kl 7 og likevel være på jobb til kl 8.Det var seint, da er det ikke rart dere kan ha seine morgener
Vi var aldri bhg før 9-9.30 men hadde likevel en lang tid hvor hn sto opp 5Det var seint, da er det ikke rart dere kan ha seine morgener
avlastning av mannen!Hei idag var ej hos legen angående smerter i ledd og en v hand/ arm som e betennelse i. Så ser han på min datter å sier e det hon som gir deg smerter. Han menar att eg bærer henne. De stemmer hon e 1 år nå har blivit litt bære jenta. Men hvordan ska eg få slut på detta. Før eg sliter meg ut snart
avlastning av mannen!Hei idag var ej hos legen angående smerter i ledd og en v hand/ arm som e betennelse i. Så ser han på min datter å sier e det hon som gir deg smerter. Han menar att eg bærer henne. De stemmer hon e 1 år nå har blivit litt bære jenta. Men hvordan ska eg få slut på detta. Før eg sliter meg ut snart
Min mann har grilledilla, så vi griller ofte viÅ så gott å grilla. Længe siden sisst.
Vi var aldri bhg før 9-9.30 men hadde likevel en lang tid hvor hn sto opp 5
Måste var Underbart å ha en maN som har grilldilla. Min man sier bara ja ja blir ikkje mye gjortMin mann har grilledilla, så vi griller ofte vi