Ønsker alle lykke til med trekningen i morgen.
Nå forsvinner jeg frem til i morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har slikt å gjøreBle en tur på senteret. Måtte levere mannens dress til rens.
For et stusselig livEkstremt ensomme...
Kanskje d går ann å bytte str?Det er akkurat det jeg også syns.
Lurer på hva jeg skal gjøre med den om jeg vinner den.
Noen som vil ha??
Jeg setter vippestolen foran oppvaskmaskinen når den går
Det er derfor man trenger stor stellebag...
Anbefaler deg forresten å også ha en ren topp til deg selv oppi, og ikke bare rent tøy til babyen
Takk det samme!Ønsker alle lykke til med trekningen i morgen.
Lykke tilØnsker alle lykke til med trekningen i morgen.
Har tenkt på det, men han pleier å la seg snu når vi bare får noen dager på oss, så jeg satser på å prøveHar kjøpt en slik klokke med dag og natt lys...
Skal sakte men sikkert prøve å få den opp til kl 7 de første dagene i ferien
Men jeg synes det om barna våkner mye tidligereNei, det synes jeg i grunnen ikke
V hadde tidlige morninger før.Tenker dere er heldige som har det slik, men det er ikke uvanlig å ha morgen tidligere, uten at man vil, men bare må
Jeg gleder meg til ferien, da skal vi sove lenger!
Men vi kjenner vår gutt bedt og vet hva som er riktig for hanMen jeg synes det om barna våkner mye tidligere
Det har jeg ikke sagt noe på, sa bare at jeg synes det var sent om barnet våkner kl 5 f.eks og må ligge i senga i to timer.Men vi kjenner vår gutt bedt og vet hva som er riktig for han
Det har vel ikke noen protestert på heller?Det har jeg ikke sagt noe på, sa bare at jeg synes det var sent om barnet våkner kl 5 f.eks og må ligge i senga i to timer.
Nei har jeg sagt det?Det har vel ikke noen protestert på heller?
Ønsker alle lykke til med trekningen i morgen.
Har tenkt på det, men han pleier å la seg snu når vi bare får noen dager på oss, så jeg satser på å prøve
Ho er mest sannsynlig tilbake på jobb 1.augustLurer på når Tamara kommer tilbake jeg..
Det er ikke for vår del, men sin egen del han må det da.Det har jeg ikke sagt noe på, sa bare at jeg synes det var sent om barnet våkner kl 5 f.eks og må ligge i senga i to timer.