Lurer på når Tamara kommer tilbake jeg..
Ja det gjør jeg også Håper alt står bra til med henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på når Tamara kommer tilbake jeg..
Det er det nok flere som gjør når hun forsvant så plutseligJa det gjør jeg også Håper alt står bra til med henne
Du har 230 ned til 11. plassen som er den du ikke vil ha, og det er bare 9,5 timer igjen så tror du er trygg
Det er det nok flere som gjør når hun forsvant så plutselig
Er meget imponert over detEnda godt Hadde vært litt kjipt å havne på en 11.plass etter å ha klart å klore meg fast på topp ti hele juni til tross for fødsel og det hele
Er meget imponert over det
Hvordan går det med den lille?
Jeg setter vippestolen foran oppvaskmaskinen når den gårOk, så jeg må innrømme at jeg har støvsugeren stående på. Ser ut til at mini finner lyden beroligende
Ja, d skal jeg love deg! Men som sagt, vinduslistene blir senere
Det er derfor man trenger stor stellebag...Det går veldig bra, vi koser oss Turte til og med å ta han med ut på cafe i går
Ble jo selvfølgelig amming på begge pupper og diger bæsjbleie som gikk gjennom absolutt alle klær
Men vi klarte oss
Som innehaver av nevnte 11. plass, det tror jeg ogsåDu har 230 ned til 11. plassen som er den du ikke vil ha, og det er bare 9,5 timer igjen så tror du er trygg
Absolutt, jeg tenker på henneDet er det nok flere som gjør når hun forsvant så plutselig
Håper bare det ikke er noe alvorligAbsolutt, jeg tenker på henne
Nei, det synes jeg i grunnen ikkeDet var sent
Det håper jeg også.Håper bare det ikke er noe alvorlig
Tenker dere er heldige som har det slik, men det er ikke uvanlig å ha morgen tidligere, uten at man vil, men bare måNei, det synes jeg i grunnen ikke
Håper bare frøkna snart skjønner at man ikke må stå opp kl 6..Tenker dere er heldige som har det slik, men det er ikke uvanlig å ha morgen tidligere, uten at man vil, men bare må
Jeg gleder meg til ferien, da skal vi sove lenger!
Det var det da.Håper bare frøkna snart skjønner at man ikke må stå opp kl 6..
Har kjøpt en slik klokke med dag og natt lys...Det var det da.
Vår yngste er bedre på dette enn før, men broren derimot... Nå vi jobbe med i sommer...
En slik fikk vår eldste også, som er 'verst' på å stå opp tiiiidlig (vi snakker gjerne at det står 4 først på klokka...). Han kan bare ikke stå opp så tidlig, så har lært han til å ligge å slappe av i senga til kl er 7. Han må ha den hvila for å funke gjennom dagen. Alternativt må han legge seg kl 18 om kvelden, og det er ganske uaktuelt for en på 6 år...Har kjøpt en slik klokke med dag og natt lys...
Skal sakte men sikkert prøve å få den opp til kl 7 de første dagene i ferien