Topp 100 - Skravle NY!!

Nei, jeg er bare 13 uker, oul er i august. Dette var en ekstra pga siste ukes blødninger.

Nå skal jeg slutte å få til legen om slikt, med mindre jeg plutselig blør myyyyyyyye. Jeg kommer til å fortsette å spotte, an og til renner det litt, og sånn bare et det.
Ok, da skjønner jeg godt at du har vært belymra! Men godt P få bekrefta at alt er vel da, og så er du jo over den mest kritiske perioden da:)

Ok, da skjønner jeg godt at du har vært belymra! Men godt P få bekrefta at alt er vel da, og så er du jo over den mest kritiske perioden da:)
Ja, nå er jeg i andre trimester. Dette skal gå bra det

Da må morgenen begynne typ klokken fire?? :eek:

Natt til seks praktiserer vi. Morgen deretter.

Formelt er jo dog 12 "middag", midtpådag, så før og etter det er jo derfra.

Men nå er jo middagstid ikke 12 slik det gjerne var før, og vi tenker annerledes om begrepene. Derav at jeg har natt, morgen, formiddag,dag, ettermiddag, kveld.

Natt til seks praktiserer vi. Morgen deretter.

Formelt er jo dog 12 "middag", midtpådag, så før og etter det er jo derfra.

Men nå er jo middagstid ikke 12 slik det gjerne var før, og vi tenker annerledes om begrepene. Derav at jeg har natt, morgen, formiddag,dag, ettermiddag, kveld.

Sant nok det :) Glad jeg slipper å tenke på middag klokken tolv :p

Formelt gjør den det ja, men jeg tenker formiddag til 12, dag til sånn tre og ettermiddag etter det igjen.

Ja flesteparten av oss har egne tanker om når de forskjellige tidene er :) derfor når noen sier formiddag/ettermiddag pleier jeg å be de spesifisere når de tenker med klokkeslett istedet :)

Back
Topp