Må ta siste strøk i kveld tenker jeg. Pluss jeg må male en "ramme" rundt tv'n.
Kjenner jeg blir malingslei bare av å høre om din maling. Med andre ord ikke min favoritthobby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ta siste strøk i kveld tenker jeg. Pluss jeg må male en "ramme" rundt tv'n.
Dere hadde slitt dere helt ut ja
Ja jeg er det
Fint at du er klar over det selv God morn forresten
God dag heter det vel nå da hihi
Nei nå må du gi deg Klokka har så vidt passert 11
Ok, da skjønner jeg godt at du har vært belymra! Men godt P få bekrefta at alt er vel da, og så er du jo over den mest kritiske perioden daNei, jeg er bare 13 uker, oul er i august. Dette var en ekstra pga siste ukes blødninger.
Nå skal jeg slutte å få til legen om slikt, med mindre jeg plutselig blør myyyyyyyye. Jeg kommer til å fortsette å spotte, an og til renner det litt, og sånn bare et det.
Syns det er gøy å male jeg men man kan jo bli lei om det er mye pirk da..Kjenner jeg blir malingslei bare av å høre om din maling. Med andre ord ikke min favoritthobby
Ja det var vel det vi konkluderte med sist..?Ja det er formiddag nå og fra kl 12 er det ettermiddag så da er det god dag haha
Ja det var vel det vi konkluderte med sist..?
Syns det er gøy å male jeg men man kan jo bli lei om det er mye pirk da..
Ja det er formiddag nå og fra kl 12 er det ettermiddag så da er det god dag haha
Ja, nå er jeg i andre trimester. Dette skal gå bra detOk, da skjønner jeg godt at du har vært belymra! Men godt P få bekrefta at alt er vel da, og så er du jo over den mest kritiske perioden da
Ja, hvis man absolutt må følge reglene
Men begynner virkelig ettermiddagen klokken tolv
Formelt gjør den det ja, men jeg tenker formiddag til 12, dag til sånn tre og ettermiddag etter det igjen.Hehe ja den gjør det
Hehe ja den gjør det
Da må morgenen begynne typ klokken fire??
Natt til seks praktiserer vi. Morgen deretter.
Formelt er jo dog 12 "middag", midtpådag, så før og etter det er jo derfra.
Men nå er jo middagstid ikke 12 slik det gjerne var før, og vi tenker annerledes om begrepene. Derav at jeg har natt, morgen, formiddag,dag, ettermiddag, kveld.
Formelt gjør den det ja, men jeg tenker formiddag til 12, dag til sånn tre og ettermiddag etter det igjen.