Mannen er veldig flink til å avlaste meg med babyen nesten synd han ikke også har pupp
Haha, ja de skulle vel hatt det de og
Håper min blir like flink da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er veldig flink til å avlaste meg med babyen nesten synd han ikke også har pupp
Hadde han ikke hjulpet til med barna hadde vi ikke hatt tre stykkerHaha, ja de skulle vel hatt det de og
Håper min blir like flink da
Hadde han ikke hjulpet til med barna hadde vi ikke hatt tre stykker
Men de er jo sånn tyyyynne tynne da
Åsså kan du ha dem bare på natta?
Jeg hadde heller ikke gått for en tredje om jeg ikke hadde en mann som tar sin del av alt som følger med hus og familie.Hadde han ikke hjulpet til med barna hadde vi ikke hatt tre stykker
Absolutt en forutsetning for at nr tre er på vei her også. Uten tvil, hadde jeg ikke orker 3 om mannen ikke hadde tatt sin del av lasset.Jeg hadde heller ikke gått for en tredje om jeg ikke hadde en mann som tar sin del av alt som følger med hus og familie.
Jada men trur jeg står over altså jeg liker ikke å ha noe på hendene
Vi er heldige som har sånne menn.Absolutt en forutsetning for at nr tre er på vei her også. Uten tvil, hadde jeg ikke orker 3 om mannen ikke hadde tatt sin del av lasset.
ja, veldig heldige!Vi er heldige som har sånne menn.
Kanskje den aller fineste gaven man kan få!!Min mann fikk en fin bursdagsgave i dag da. Han fikk se ultralydprofilen til sitt tredje barn, selv om det er bare 7 cm langt enda, 8 med beina.
Slett ikke så ille det, nei!Kanskje den aller fineste gaven man kan få!!
Så koselig da♥Min mann fikk en fin bursdagsgave i dag da. Han fikk se ultralydprofilen til sitt tredje barn, selv om det er bare 7 cm langt enda, 8 med beina.
Og sprellende antar jegMin mann fikk en fin bursdagsgave i dag da. Han fikk se ultralydprofilen til sitt tredje barn, selv om det er bare 7 cm langt enda, 8 med beina.
Jeg så ikke så mye sprelling, men legen sa at den rørte seg. Vi så hjertet slå, det har fire kammer om virker som det skal, hodet var det det skulle, ryggraden. Armer og ben, magesekken fant han også.Og sprellende antar jeg
Helt nydelig.Så koselig da♥
Helt perfekt med andre ordJeg så ikke så mye sprelling, men legen sa at den rørte seg. Vi så hjertet slå, det har fire kammer om virker som det skal, hodet var det det skulle, ryggraden. Armer og ben, magesekken fant han også.
Jepp, helt perfekt.Helt perfekt med andre ord
Jaa, det skjønner jeg! Da trenger du ikke bekymre deg mer da Var det Oul du var på?Helt nydelig.
Siden jeg kjente at det rant i morges også er det veldig deilig å se at alt et bra. Nå må jeg slutte å bekymre meg sist legen, alt er bra.
Nei, jeg er bare 13 uker, oul er i august. Dette var en ekstra pga siste ukes blødninger.Jaa, det skjønner jeg! Da trenger du ikke bekymre deg mer da Var det Oul du var på?