Topp 100 - Skravle NY!!

Jeg hadde heller ikke gått for en tredje om jeg ikke hadde en mann som tar sin del av alt som følger med hus og familie.
Absolutt en forutsetning for at nr tre er på vei her også. Uten tvil, hadde jeg ikke orker 3 om mannen ikke hadde tatt sin del av lasset.

Absolutt en forutsetning for at nr tre er på vei her også. Uten tvil, hadde jeg ikke orker 3 om mannen ikke hadde tatt sin del av lasset.
Vi er heldige som har sånne menn.

Min mann fikk en fin bursdagsgave i dag da. Han fikk se ultralydprofilen til sitt tredje barn, selv om det er bare 7 cm langt enda, 8 med beina.

Min mann fikk en fin bursdagsgave i dag da. Han fikk se ultralydprofilen til sitt tredje barn, selv om det er bare 7 cm langt enda, 8 med beina.
Kanskje den aller fineste gaven man kan få!!

Så koselig da♥
Helt nydelig.

Siden jeg kjente at det rant i morges også er det veldig deilig å se at alt et bra. Nå må jeg slutte å bekymre meg sist legen, alt er bra.

Helt nydelig.

Siden jeg kjente at det rant i morges også er det veldig deilig å se at alt et bra. Nå må jeg slutte å bekymre meg sist legen, alt er bra.
Jaa, det skjønner jeg! Da trenger du ikke bekymre deg mer da:) Var det Oul du var på?

Jaa, det skjønner jeg! Da trenger du ikke bekymre deg mer da:) Var det Oul du var på?
Nei, jeg er bare 13 uker, oul er i august. Dette var en ekstra pga siste ukes blødninger.

Nå skal jeg slutte å få til legen om slikt, med mindre jeg plutselig blør myyyyyyyye. Jeg kommer til å fortsette å spotte, an og til renner det litt, og sånn bare et det.

Back
Topp