Da må morgenen begynne typ klokken fire??
Jeg praktiserer morgen ved 5 tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må morgenen begynne typ klokken fire??
Vi voksne har vekking på 5.45 i hverdagen og ungene bør opp rundt 6, så her er du morgen før 7, vi skal helst ha pusset tenner og være påkledd i gangen klokka sjuHer har vi blitt strenge på at morgenen først er etter kl 7
Vi er litt heldige (eller, man kan velge å se på det som uheldig også såklart), men vi leverer ikke i bhg før kl 8, så ungene kan fint sove til kl 7. Litt lengre også egentlig, siden de spiser frokost i bhg.Vi voksne har vekking på 5.45 i hverdagen og ungene bør opp rundt 6, så her er du morgen før 7, vi skal helst ha pusset tenner og være påkledd i gangen klokka sju
Ekstremt ensomme...Ja, det er godt! Ellers hadde vi vært ensomme
Så heldige dere erHer har vi blitt strenge på at morgenen først er etter kl 7
Jepp, gleder meg masse til trekningSiste dag på topp 100 juni idag! spanande!!
Ja tenk!! vi er alene men heldigvis sammen om detDere har det helt grusomt haha
En fantastisk gaveMin mann fikk en fin bursdagsgave i dag da. Han fikk se ultralydprofilen til sitt tredje barn, selv om det er bare 7 cm langt enda, 8 med beina.
Jepp, gleder meg masse til trekning
Nei går jo ikke ann detKan ikke være helt om dagen og helt om natten vet du
Hallo!!! *vinker*Næmmen der var jo du og
Hallo!!! *vinker*
Har rømt unna svigers og er på shopping!
Vi har jobbet hardt for det da. Og nå er guttene 4 og 6 år, så litt enklere da enn når de er mindre.Så heldige dere er
Det tror jeg de fleste her inne gjør.Jepp, gleder meg masse til trekning
Fryktelig også har de med seg to gneldrebikkjer.... Som forøvrig blir børstet i sofaen!! *grøss*Haha, bra plan det sikkert!
Er de slitsomme?
Veske kanskje?!Det tror jeg de fleste her inne gjør.
Hva ønsker du deg?
Når jeg skal på jobb må jeg opp kl 6, frøkna på 3,5 år vil helst opp kl 6 også i helgeneVi har jobbet hardt for det da. Og nå er guttene 4 og 6 år, så litt enklere da enn når de er mindre.
Tipper det blir andre boller igjen når denne bøtteknotten jeg bærer på kommer på nyåret