Topp 100 - Skravle NY!!

Her har vi blitt strenge på at morgenen først er etter kl 7 ;)

Her har vi blitt strenge på at morgenen først er etter kl 7 ;)
Vi voksne har vekking på 5.45 i hverdagen og ungene bør opp rundt 6, så her er du morgen før 7, vi skal helst ha pusset tenner og være påkledd i gangen klokka sju

Her varierer morgenen alt etter hvilken vakt jeg skal ha :p
Blir andre boller nå det beste året da...

Vi voksne har vekking på 5.45 i hverdagen og ungene bør opp rundt 6, så her er du morgen før 7, vi skal helst ha pusset tenner og være påkledd i gangen klokka sju
Vi er litt heldige (eller, man kan velge å se på det som uheldig også såklart), men vi leverer ikke i bhg før kl 8, så ungene kan fint sove til kl 7. Litt lengre også egentlig, siden de spiser frokost i bhg.

I dag er det 30. juni
(Skal prøve å legge ut en ny slik hver dag i juni)

Denne måneden er det følgendet premiekrav

1. Over 2.500 innlegg og over 10. plass, og vil være med i trekningen av alle 14 premiene
2. Over 1.500 innlegg og over 25. plass, og vil være med i trekningen av 12 av premiene
3. Over 700 innlegg og over 35. plass, og vil være med i trekningen av 9 av premiene
4. Over 350 innlegg og være på topp 100 listen, og vil være med i trekningen av 6 av premiene

For å være ajour må man gjennomsnittelig per dag har "krav"/30.

For å være ajour på slutten av dagen i dag må man i tillegg til riktig plassering ha
1. 2.500 innlegg, akkurat ligger 10 stykker an til å være med i denne trekningen (11 ligger ajour til 2.500)
2. 1.500 innlegg, akkurat ligger 14 stykker an til å være med i denne trekningen
3. 700 innlegg, akkurat ligger 29 stykker an til å være med i denne trekningen
4. 350 innlegg, akkurat ligger 52 stykker an til å være med i denne trekningen

Forutsatt at premiene i 1 trekkes først, så 2, 3 og til sist 4 vil alle de kvalifiserte i de ulike kategoriene få følgende vinner sjanse
1. 55%
2. 43%
3. 24%
4. 14%

Informasjon om konkurransen finner du i hovedinnlegget her:
http://forum.babyverden.no/threads/hva-ønsker-du-å-vinne-i-juni-juni-topp-100-er-her.1761533/

Topp 100 listen for juni finner du her:
http://forum.babyverden.no/top-users/185

Vi har jobbet hardt for det da. Og nå er guttene 4 og 6 år, så litt enklere da enn når de er mindre.
Tipper det blir andre boller igjen når denne bøtteknotten jeg bærer på kommer på nyåret ;)
Når jeg skal på jobb må jeg opp kl 6, frøkna på 3,5 år vil helst opp kl 6 også i helgene

Back
Topp