For det hadde ikke sett teit ut haha
Åneeei, ikke i det hele tatt haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For det hadde ikke sett teit ut haha
Så rare dere er, jeg vil helst ha mannen hjemme hver dag jeg.Høres fryktelig kjent ut.
Altså, det er veldig koselig at disse mennene ønsker å være hjemme sammen med oss, men man får ikke nødvendigvis slappet av så mye man trenger
Mye enklere med sånne som meg som bare blir glad for at jeg vinner noeJa det kan du si hehe
Så rare dere er, jeg vil helst ha mannen hjemme hver dag jeg.
Ja, klar for juli. Juli blir bra. Juli er ferieDa er det siste dagen av juni jenter, er dere klare for en ny måned?
Åneeei, ikke i det hele tatt haha!
Ja, lytter til tilbakemeldinger. Det er veldig braSyns det er veldig fint de prøver ut nye konkurranseregler, gøy med variasjon.
Syns det er veldig bra at de ikke bare sier at det er slik reglene er, men faktisk spør om tilbakemelding fra oss på hvordan vi likte dem.
Er veldig mange som likte opplegget denne måneden, og det har de fått med seg
Må nyte de minuttene man fårSkal prøve på avslapping med lillesnupp frem til vi skal gå og hente storesøster i barnehagen.
Så blir d nok fullt kjør igjen tenker jeg
Lære av sine feil er braHelt enig i det.
Ble liksom en status quo på slutten og veldig stille...
Men da vet man det, og jeg tror ikke de prøver det igjen...
Haha nei da nesten så jeg lurer på om jeg må skaffe meg noen sånne jeg haha
Husker vi hadde ei på jobb som måtte gå med sånne fordi hun fikk brannkopper på hendene
Men..så ikke SÅ ille ut
Det var veldig enkelt å forholde seg til antall innlegg, ikke plass, det er sant.Likte igrunn best slik det var før
Guttungen min har slike. Sover med dem når han klør for mye, og gikk ned dem døgnet rundt på ei hånd da han støttet seg på en varm grill en st hans...Husker vi hadde ei på jobb som måtte gå med sånne fordi hun fikk brannkopper på hendene
Men..så ikke SÅ ille ut
Er også veldig glad i å ha mannen hjemme, men enkelte ganger kan det bli litt mye..Så rare dere er, jeg vil helst ha mannen hjemme hver dag jeg.
Jeg syntes jeg ser det med lite klær og hansker her i varmen
Det stemmer det...Det var veldig enkelt å forholde seg til antall innlegg, ikke plass, det er sant.
Jeg sa jo det tidlig, 2500 skal jeg klare, topp 10 har jeg hele tiden vært usikker på.
Ja, det er ikke noe som helst som tyder på at jeg klarer detDet stemmer det...
Og du hadde dessverre rett
Er også veldig glad i å ha mannen hjemme, men enkelte ganger kan det bli litt mye..
Mannen er veldig flink til å avlaste meg med babyen nesten synd han ikke også har puppTror jeg setter mer pris på å han han hjemme når mini er her
Nå er det jo bare oss, så er ikke så jeg trenger hjelp til noe enda
Godt vi er forskjelligeEr også veldig glad i å ha mannen hjemme, men enkelte ganger kan det bli litt mye..