Er mett selv også, spiste for mye pizza til middag
Jeg savner pizza, men klarer ikke noe med tomater nå så det er utelukket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er mett selv også, spiste for mye pizza til middag
Skjønner den. Kan jo lage hvit pizza det, er godt det ogsåJeg savner pizza, men klarer ikke noe med tomater nå så det er utelukket
Den middagen hørtes god ut, vi hadde bare hjemmelaget pasta carbonara vi..
Hva slags kake?
Nam! Lenge siden vi har hatt kylling
Jeg har dratt ut boller fra fryseren... I tilfelle jeg får lyst å bake, trenger jeg mer plass oppi der haha!
Ser vanlige frosne på Rema hele tiden her mener jeg på...Om jeg hadde fått det med vanlige baguetter så hørtes det helt deilig ut!!! Men hvorfor er det nesten bare hvitløk-varianten å få tak i? Jeg husker dengang det var frosne vanlige baguetter, også fantes de med hvitløk for se som ville ha det. Det finnes ikke lenger, bare disse vacuumpakkede og sånn.
Skjønner den. Kan jo lage hvit pizza det, er godt det også
Høres veldig godt ut.Pasta er jo veldig godt da
Banankake med sjokoladebiter i
Hadde det ikke vært for tomaten så høres det veldig godt utOst, skinke, ananas og tomat
Høres veldig godt ut.
Banan og sjokolade passer ekstremt godt sammen (eneste måten jeg spiser banan på)
Bytter ut tomatsaus med creme fraiche eller hvitløkssausHva er det?
Den var god, liker veldig godt tomat her daHadde det ikke vært for tomaten så høres det veldig godt ut
Bytter ut tomatsaus med creme fraiche eller hvitløkssaus
Okei, ja skjønner den. Da får du heller ordne noe annetNei det er ikke noe for meg så må jeg enten lage 2 pizzaer eller ha melkefritt pga frøkna....
Hehe! Sånt skjer
Okei, ja skjønner den. Da får du heller ordne noe annet
Om sommeren når vi griller skjærer jeg en rille i overmodne bananer, fyller med stratos sjokolade, surrer aluminiumsfolie rundt og legger på grillen en 45 minutter..Ja det passer veldig godt sammen jeg er veldig glad i banan og banan kake jeg da
Om sommeren når vi griller skjærer jeg en rille i overmodne bananer, fyller med stratos sjokolade, surrer aluminiumsfolie rundt og legger på grillen en 45 minutter..
Fantastisk grill dessert
Ja, det høres ut som en god planVi får spise pizza til høsten Eller jeg kan bestille meg pizza når frøkna skal ha ferie med faren for da er lillebror ute
Den har vært til angrep her i dag ogsåIhvertfall med ammehjerne i tillegg!
Har sett reklame for det. Må prøves ut en dagOm sommeren når vi griller skjærer jeg en rille i overmodne bananer, fyller med stratos sjokolade, surrer aluminiumsfolie rundt og legger på grillen en 45 minutter..
Fantastisk grill dessert