Er det og vært og prøveDet har jeg aldri smakt :O er det virkelig godt asså? Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det og vært og prøveDet har jeg aldri smakt :O er det virkelig godt asså? Haha
Ja, det høres ut som en god plan
Er det og vært og prøve
Hvorfor har du ikke gjort det?Har sett reklame for det. Må prøves ut en dag
Det kan man sikkert..Jeg har ikke grill, kan man lage det i ovnen også?
Blir vel ikke mye pizza på lillebror daDa skal mor og lillebror ha pizza party haha
Fordi jeg har grillet 2 ganger etter jeg så den reklamen. Og hadde ikke banan i husHvorfor har du ikke gjort det?
5 minutter og forberede og lager seg selv mens resten av grillmaten synker
Har aldri sett reklame på det, men fikk det når jeg var på en ungdomsleir når jeg var 15 år..Fordi jeg har grillet 2 ganger etter jeg så den reklamen. Og hadde ikke banan i hus
Må kjøpes i løpet av uka
Var Freia som hadde reklamen i alle fallHar aldri sett reklame på det, men fikk det når jeg var på en ungdomsleir når jeg var 15 år..
Det kan man sikkert..
Blir vel ikke mye pizza på lillebror da
Ja, kan være med på festen likevelNei men han får nå være med på "festen" da haha
Så jeg er slem som bruker Stratos fra NidarVar Freia som hadde reklamen i alle fall
Ja, kan være med på festen likevel
Blir vel ikke like mye fest alene
Har tenkt å bruke Stratos jeg ogsåSå jeg er slem som bruker Stratos fra Nidar
Hørts godt ut altsåStrimlet kylling, salat, ris, hvitløksbagguetter og saus Neida bare prøve smakte før middag, og nå har jeg ikke plass til kake på lenge
Så du skal spise boller for å kunne bake noe? Haha
Hørts godt ut altså
Jaja, de kan jo ikke ligge evig
Og da kan jeg lage mer..
Skal rydde litt i fryseren og se hva jeg kan få plass til..den er så sykt liten
Jeg må få rydda i min og, for der ligger det mye gamle kaker og slikt haha