Nei, det blir kanskje vanskelig...
Ja man har prøvd i mange år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det blir kanskje vanskelig...
Til vanlig gjør ikke jeg heller det, men nå fungerer det så mye bedre, da har jeg tålmodighet med ungene mine når de skal legges, f.eks.Jeg sover nesten aldri om dagen. Legger meg heller tidligere på kvelden. I dag var jeg utrolig sliten og trøtt. Da ble det litt over en time midt på dagen
Er det da man bare på pur f**** har lyst til å svare"Ja vi har veldig dårlig råd, vi klarer oss nesten ikke, vi sitter bare her og venter på at du skal falle fra slik at vi får arven", men selvfølgelig lar væreJa man har prøvd i mange år
Er det da man bare på pur f**** har lyst til å svare"Ja vi har veldig dårlig råd, vi klarer oss nesten ikke, vi sitter bare her og venter på at du skal falle fra slik at vi får arven", men selvfølgelig lar være
Skjønner den. Her er det lite mulighet for å sove på dagen da jeg har vært på jobb. Nå er jeg hjemme med frøkna og da kommer det an på om hun sover eller ikke. Det gjør hun veldig sjelden, men i dag gjorde hun detTil vanlig gjør ikke jeg heller det, men nå fungerer det så mye bedre, da har jeg tålmodighet med ungene mine når de skal legges, f.eks.
Håper behovet går over snart.
Nå måtte jeg le!Er det da man bare på pur f**** har lyst til å svare"Ja vi har veldig dårlig råd, vi klarer oss nesten ikke, vi sitter bare her og venter på at du skal falle fra slik at vi får arven", men selvfølgelig lar være
Selvfølgelig lar man være, det vil være veldig ødeleggende å si noe slikt, men det betyr ikke at man ikke tenker tankenJa det er det har flere ganger hatt lyst til å gjøre det, men lar vær for å ikke lage noe bråk hehe
Selvfølgelig lar man være, det vil være veldig ødeleggende å si noe slikt, men det betyr ikke at man ikke tenker tanken
Ja det er jo ikke måte på heller haha
Kjenner til det
Men nå er jeg jaggu mett også alt for mett kjenner jeg
Hva ble det til middag? Eller er du mett på kake?
Det hørtes godt utStrimlet kylling, salat, ris, hvitløksbagguetter og saus Neida bare prøve smakte før middag, og nå har jeg ikke plass til kake på lenge
Det hørtes godt ut
Er mett selv også, spiste for mye pizza til middagDet var godt også, bare spiste litt for masse
Den middagen hørtes god ut, vi hadde bare hjemmelaget pasta carbonara vi..Strimlet kylling, salat, ris, hvitløksbagguetter og saus Neida bare prøve smakte før middag, og nå har jeg ikke plass til kake på lenge
Strimlet kylling, salat, ris, hvitløksbagguetter og saus Neida bare prøve smakte før middag, og nå har jeg ikke plass til kake på lenge
Pizza med hvilket fyll?Er mett selv også, spiste for mye pizza til middag
Ost, skinke, ananas og tomatPizza med hvilket fyll?