Topp 100 - Skravle NY!!

Joda men bestefar må blande seg veldig inn i økonomien til folk. Så han maser og graver og spiller egentlig ikke noen rolle hva jeg svarer for han mener jeg alltid er blakk så gnåler han om det :P

Haha, sånn å forstå :p
Da ser jeg det kan være litt slitsomt, ja ;)

Da får du bare lukke ørene en stund da :p

Ja jeg pleier det, eller hatt med han så slutter han å mase haha :P det ene året jeg var der nede rett føre bursdagen min var han helt overbevist om at jeg var blakk. Jeg sa at det var jeg ikke, så han kom med penger til meg og sa det var nødhjelp :P kalte det bursdagsgave jeg da, for jeg får ikke gave lenger siden jeg har barn :P

Jeg er god på soving til vanlig, og enda bedre nå jeg...

Jeg er god på soving til vanlig, og enda bedre nå jeg...
Jeg sover nesten aldri om dagen. Legger meg heller tidligere på kvelden. I dag var jeg utrolig sliten og trøtt. Da ble det litt over en time midt på dagen :)

Jeg sover nesten aldri om dagen. Legger meg heller tidligere på kvelden. I dag var jeg utrolig sliten og trøtt. Da ble det litt over en time midt på dagen :)
Sånn er jeg også, utvider heller natten enn å sove på dagen.

Sånn er jeg også, utvider heller natten enn å sove på dagen.
Hvis ikke sliter jeg sånn med å sovne til kvelden, blir alt for sent.

Ja jeg pleier det, eller hatt med han så slutter han å mase haha :P det ene året jeg var der nede rett føre bursdagen min var han helt overbevist om at jeg var blakk. Jeg sa at det var jeg ikke, så han kom med penger til meg og sa det var nødhjelp :P kalte det bursdagsgave jeg da, for jeg får ikke gave lenger siden jeg har barn :P

Hihi, de gamle er så staaaaa :p

Back
Topp