Det skal vi og! Har en plan om å bade med de eldste, men får se om sambo er med på planenJa, snuppa mi sover også. Skal ut i sola i ettermiddag jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal vi og! Har en plan om å bade med de eldste, men får se om sambo er med på planenJa, snuppa mi sover også. Skal ut i sola i ettermiddag jeg![]()
Var ute for å trille og skravle. Gikk dårligForumet er nede i dag fra kl 10.30![]()
Kom dere ut i solen![]()
Får tro detGod morgen
Ja det klarer du uten problem!
Tror nok det, jaGod morgen. Ja det klarer du lett![]()
Kos, så wifiSelvfølgeligkos først!
Det skal vi og! Har en plan om å bade med de eldste, men får se om sambo er med på planen![]()
Kos deg! Har du hvert på det Før?Skal på babysvømming om 2 timer![]()
Kos dere masse. Det er gøySkal på babysvømming om 2 timer![]()
Ooh! Herlig daHøres digg ut! Skal hente snuppa på skolen og kose oss på hjemveien tenkte jeg. Så skal vi innta verandaen![]()
Ble sent på deg da?Måtte fylle ut noe søknadsgreier også som skolen må få og godkjenne
Mulig det blir roligere nå, hvis mange har nådd målet sitt..Det blir en kjedelig mnd kjenner jeg
Håper du får til så mange som muligJeg har mål om 1000 i dag, og 1250 ila uka. Tror ikke mer er realistisk med tanke på aktivitetsnivået fremover. Merker at hverdagen er i gang ja!
Takk for det søtaLykke til med å nå målet alle sammen![]()
Meg kan du alltid stole påJa, håper d! Du hjelper til du?
Det hørtes deilig utHerlig med sol! Håper på badetur i ettermiddag!![]()
Ikke lenge til nå da. Kos dere på babysvømmingSkal på babysvømming om 2 timer![]()
Gikk fint for megForumet er nede i dag fra kl 10.30![]()
Kom dere ut i solen![]()
Blir i ferskvannDet hørtes deilig ut
Bade i sjøen eller?