Jeg vil desverre ikke bytteSkulle gjerne ha bytta! Har visst alltid vært sånn, ifølge mamma.![]()
Må være kjipt å ha det sånn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil desverre ikke bytteSkulle gjerne ha bytta! Har visst alltid vært sånn, ifølge mamma.![]()
Er flink til å sove på morgenen da. 8)Jeg vil desverre ikke bytte
Må være kjipt å ha det sånn..
Det kan jo bli gøy daTenkte jeg skulle prøve å henge her for en gangs skyld![]()
TakkGod ettermiddag
Flink du er da! Jeg sitter på jobb![]()
JaDet har du nok rett i! Bare pass på at du får hvilt ut før fødsel iallefall.
Og jeg spretter gjerne tidlig oppEr flink til å sove på morgenen da. 8)
Håper jo detDet kan jo bli gøy da![]()
![]()
Æsj, så kjedeligTakkNesten ferdig.. Mangler å ta bort der det står en av møblene.. Tar det når samboeren kommer hjem.. For et pirke arbeid og drit arbeid...
Når vi gikk tom for maskeringstape som er til innebruk, så brukte vi litt maskeringstape som er til utebruk. Det var ikke særlig smart.. Med den så ble ikke malingen nøye nok i sjøten. Så må små pirke med maling på noen steder...![]()
![]()
kjente jeg ble passe oppgitt når jeg så det........
Haha, ja, det er det! Ånden er villig, men kjødet er svakt.Og jeg spretter gjerne tidlig opp
Deilig å få ordnet seg selv før barna våkner![]()
Ja! Aldri mer maskeringstape som er for utendørsbruk inne, selv om man er lat og ikke gidder å dra i butikken....Æsj, så kjedeligmen da lærte dere ihvertfall det..
Håper det letter snartkonstant hodepine her..
Jeg kan skjønne den. Tror nok det skal gå braHåper jo detalltid litt skeptisk når jeg prøver nye ting
![]()
Ånei, god bedring!Håper det letter snartkonstant hodepine her..
I morgen er dagen!![]()
Mye mangler du idag da? Jeg tror jeg trenger ca 40 nå..
Åh, var hun stolt eller? Er så stort med første skoledag!Først nå kom jeg meg innpå her. 1. skoledag for eldste jenta mi. D var veldig stas! Og etterpå spiste vi lunsj på Burger King (hennes valg), og kjøpte innesko og skoleting til henne![]()
Åh, var hun stolt eller? Er så stort med første skoledag!
Kom hun i klasse med noen kjente?Ja, d var hun! En helt ny epoke i hennes liv
Jeg hadde forresten rett over 1300 innlegg, så ligger ikke så godt an. Mangler nesten 1000 innlegg jo![]()
Kom hun i klasse med noen kjente?Ja, d var hun! En helt ny epoke i hennes liv
Jeg hadde forresten rett over 1300 innlegg, så ligger ikke så godt an. Mangler nesten 1000 innlegg jo![]()
Hehe...samme sier gubbenHaha, ja, det er det! Ånden er villig, men kjødet er svakt.![]()