• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Topp 100 - Skravle august

God ettermiddag:D
Flink du er da! Jeg sitter på jobb:)
Takk :) Nesten ferdig.. Mangler å ta bort der det står en av møblene.. Tar det når samboeren kommer hjem.. For et pirke arbeid og drit arbeid...
Når vi gikk tom for maskeringstape som er til innebruk, så brukte vi litt maskeringstape som er til utebruk. Det var ikke særlig smart.. Med den så ble ikke malingen nøye nok i sjøten. Så må små pirke med maling på noen steder... :rolleyes: :confused: :oops: kjente jeg ble passe oppgitt når jeg så det........

Det har du nok rett i! Bare pass på at du får hvilt ut før fødsel iallefall.
Ja ;) Små slapper av hele tiden. Og etter hvert når vi er ferdig med alt på rommet og i stua, så er det bare å bli ferdig med strikkeprosjektet. Så da blir det en del avslapning ;)

Takk :) Nesten ferdig.. Mangler å ta bort der det står en av møblene.. Tar det når samboeren kommer hjem.. For et pirke arbeid og drit arbeid...
Når vi gikk tom for maskeringstape som er til innebruk, så brukte vi litt maskeringstape som er til utebruk. Det var ikke særlig smart.. Med den så ble ikke malingen nøye nok i sjøten. Så må små pirke med maling på noen steder... :rolleyes: :confused: :oops: kjente jeg ble passe oppgitt når jeg så det........
Æsj, så kjedelig:( men da lærte dere ihvertfall det..

Først nå kom jeg meg innpå her. 1. skoledag for eldste jenta mi. D var veldig stas! Og etterpå spiste vi lunsj på Burger King (hennes valg), og kjøpte innesko og skoleting til henne :)
Åh, var hun stolt eller? Er så stort med første skoledag!

Ja, d var hun! En helt ny epoke i hennes liv :)

Jeg hadde forresten rett over 1300 innlegg, så ligger ikke så godt an. Mangler nesten 1000 innlegg jo :o
Kom hun i klasse med noen kjente?

Det klarer du, er jo bare halvveis i mnd! :)

Ja, d var hun! En helt ny epoke i hennes liv :)

Jeg hadde forresten rett over 1300 innlegg, så ligger ikke så godt an. Mangler nesten 1000 innlegg jo :o
Kom hun i klasse med noen kjente?

Det klarer du, er jo bare halvveis i mnd! :)

Back
Topp