Woop, da kan jeg slappe av med tanken på at Norge er trygg fram til klokken 21!Jada, både drakt og superkrefter!![]()
Så da flyr jeg lavt fram til jeg er på plass i sofa kl 21![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woop, da kan jeg slappe av med tanken på at Norge er trygg fram til klokken 21!Jada, både drakt og superkrefter!![]()
Så da flyr jeg lavt fram til jeg er på plass i sofa kl 21![]()
Ja, sikkert ikke dumt å begynne å planlegge gaver snart nei! Jeg skal ha i februar, og jeg har lyst til å bli tidlig ferdig. Man vet jo aldri hvordan formen blir heller.Ja, det blir veldig koselig med baby i desember
Derfor tenker jeg at det meste skal være på plass i løpet av november. Pleier å bake en del også og vil gjøre unna julegavene før det er for sent også.
Satser på flere ogsåJippi, godt å høre![]()
Ja, man vet aldri. Greit å gjøre det unna før rushet staterJa, sikkert ikke dumt å begynne å planlegge gaver snart nei! Jeg skal ha i februar, og jeg har lyst til å bli tidlig ferdig. Man vet jo aldri hvordan formen blir heller.
Ja, virkeligVellykket kveld med andre ord![]()
Brettet pent i skapet eller i en haug på gulvet?![]()
God dag god dag!Hei jenter![]()
Jepp, mye annet å bruke penger på når babyen først kommer!Ja, man vet aldri. Greit å gjøre det unna før rushet stater![]()
Yes babyWoop, da kan jeg slappe av med tanken på at Norge er trygg fram til klokken 21!![]()
Det er santJepp, mye annet å bruke penger på når babyen først kommer!![]()
Ja, de er gull <3Ååh...heldige duså snille venninner
![]()
Her leker jeg og snupp med duploHei på deg
Hva gjør du?
Ja, masse fint og veldig gøyMasse fint, jaså gøy!
I will!Yes babylen deg tilbake!
God morgenGod morgen alle skravledamer
Da har du tydeligvis fått sovet braGod morgenHer var det morgen for 1 time sia
hoho.. Må nyte å sove lenge den siste tiden
![]()
Åh, så deilig!God morgenHer var det morgen for 1 time sia
hoho.. Må nyte å sove lenge den siste tiden
![]()