Nei, lå vel 20 bak da jeg la meg i går. Har dog pleid å logge sånn 30-40 forran.Ligger du langt bak?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, lå vel 20 bak da jeg la meg i går. Har dog pleid å logge sånn 30-40 forran.Ligger du langt bak?!![]()
Ååh...heldige duJeg skulle på strikkekveld med strikkekjerringene mine i ettermiddag. Med middag som vanlig..
Så når jeg gikk inn døra, så hopper mange av mine gode kollegaer frem! De hadde laget overraskelses babushower for meg <3 Så snille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HahaJa, har jo fått gjort litt
Np må jeg bare brette klær snart før det kan soves.. For det ligger to maskinlass med nyvaska klær utover sengahaha
Tipper du tar igjen det kjaptHerlighet, så lite jeg har skravla idag! :O langt på etterskudd!
Det er jo ingentingNei, lå vel 20 bak da jeg la meg i går. Har dog pleid å logge sånn 30-40 forran.
God morgen, KenguGod morgen alle skravledamer
God morgen!God morgen alle skravledamer
Hva er planene for dagen søta?God morgen, Kengu![]()
Hjemme med alle barna pga planleggingsdag, mamma skal passe dem når jeg drar på jobb kl 11Hva er planene for dagen søta?
Det gikk med + 13, så det er innaforStrålende innsats![]()
Ingen vits å gi opp nåJoda. Sant nok. Skal nok rekke det. Iallefall gjøre et respektabelt forsøk!![]()
Vellykket kveld med andre ordMhmMiddag, kaker, pynt, gaver og hyggelige folk
![]()
Helt klart innaforDet gikk med + 13, så det er innafor![]()
Åå du har den kjipe vakten.Hjemme med alle barna pga planleggingsdag, mamma skal passe dem når jeg drar på jobb kl 11
Du da?
Satser på at jeg klatrer litt mer i dag ogsåHelt klart innafor![]()
Var lenge siden jeg også var det. Gikk veldig fint. Veldig sånn klasseroms undervisning mye hvor man kan spørre og grave!Way cool! Litt spent, lenge siden jeg har vært på skolebenken. Men satser på det går fint!
Satser på det, får prøve å få inn litt skravling i dag!Tipper du tar igjen det kjapt![]()
Nei,ikke når vi er kommet så langt!Ingen vits å gi opp nå![]()
Blir spennende å se!Var lenge siden jeg også var det. Gikk veldig fint. Veldig sånn klasseroms undervisning mye hvor man kan spørre og grave!![]()