Men tror nok ikke jeg kommer til å satse på der hver måned!Ja, det har vi helt klart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men tror nok ikke jeg kommer til å satse på der hver måned!Ja, det har vi helt klart![]()
Satser på litt på dagen og at det blir litt liv på kvelden. Da går det fort unnaDet skal vi klare
La skravla gå!
Får holde liv til du kommer tilbake da!Det håper jeg også selvom jeg skal på jobb![]()
Det gjør i alle fall ikke jegMen tror nok ikke jeg kommer til å satse på der hver måned!
Samme her.. Hva er det som skjer til høsten for din del?Det gjør i alle fall ikke jeg![]()
Blir travelt utover høsten, så da blir det mindre tid.
Høres jo fantastisk ut med alenetidHaha, spørs om det skjer så veldig mye resten av dagen da!
Nei, må vel bli ferdig med klesvasken, betale noen regninger og så tenkte jeg å ligge i sola og lese bok. Vesla er på hyttetur med faren, og sambo skulle jobbe overtid til åttetiden i kveld. :O så blir en lang dag!
Du da?
Ja, det er en ganske spesiell følelse! Hele dagen for seg selv!Høres jo fantastisk ut med alenetidtenk å kunne gjøre hva man vil!
Jeg er straks på vei til jobb for å redde Norge
Mamma passer barn siden det er planleggingsdag...
Jeg titter innom så ofte jeg kan på dagen, men kommer for fullt på kveldenSatser på litt på dagen og at det blir litt liv på kvelden. Da går det fort unna![]()
Jobb, gjøre ferdig siste del av oppussing, rydde kjeller og gjøre klart til baby kommerSamme her.. Hva er det som skjer til høsten for din del?
Supert, da har du ansvaret for det!Får holde liv til du kommer tilbake da!
Det ble bra med liv i går kveld i alle fallJeg titter innom så ofte jeg kan på dagen, men kommer for fullt på kvelden![]()
Aha, når er baby ventet?Jobb, gjøre ferdig siste del av oppussing, rydde kjeller og gjøre klart til baby kommer![]()
Aye aye!Supert, da har du ansvaret for det!![]()
Ja, vil bli ferdig før baby kommerAha, når er baby ventet?
Deilig å bli ferdig med oppussing da!!
Åh, en liten julebaby. ❤Ja, vil bli ferdig før baby kommer
Av erfaring går høsten veldig fort![]()
Har termin i desember![]()
Jada, både drakt og superkrefter!Ja, det er en ganske spesiell følelse! Hele dagen for seg selv!
Ooh, har du fått på deg superheltdrakta og alt? Håper dagen går fort og du får mange spennende oppdrag!![]()
Ja det var gøyDet ble bra med liv i går kveld i alle fall![]()
Ja, det blir veldig koselig med baby i desemberÅh, en liten julebaby. ❤
Ja,pleier å være mye som skjer på høsten. Plutselig er jula der og!
Er med på det jeg ogsåJa det var gøy
Må gjentas!
Jippi, godt å høreEr med på det jeg også![]()