Er ikke så sikker på det.. De andre er flinke til å komme seg på jobbOk, får de andre også den samme bonuslønna?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så sikker på det.. De andre er flinke til å komme seg på jobbOk, får de andre også den samme bonuslønna?![]()
Haha, har sine fordeler å være sønnen til sjefen ja.Er ikke så sikker på det.. De andre er flinke til å komme seg på jobb![]()
Ja å våknet tidligSovet dårlig i natt?![]()
Haha! Var litt mye info første uka men man kommer fort inn i detBlir spennende å se!håper ikke hjernen min har sovnet helt, etter alle de årene uten føde.
![]()
Ja...Haha, har sine fordeler å være sønnen til sjefen ja.
Godt han ikke kommer enda senere iallefall!
Noen av oss er jo B mennesker, sånn er det bare.Ja...
Han gjorde dessverre det før.. Så hjelper med oppmuntring... Han liker jobben sin og alt det der.. Men har bare problemer med å høre klokka... Så derfor jeg hiver han ut hver morgen![]()
JaNoen av oss er jo B mennesker, sånn er det bare.gått han har en forståelsesfull sjef iallefall!
Sånn blir det ganske ofteEn uke som jeg egentlig ikke hadde noen planer i ble fort veldig full... Da ble det ikke så mye skravling som jeg håpet på...
Heldige du som har noe å skylde påNesten alt er unnskyldt med bebis i hus![]()
Å nei, opp med tempo!![]()
Gasse på, gasse på, gasse på, du må gasse på...!!
Jepp, slikt må planlegges nøyeJa, må hive meg rundt!
Neste år tar jeg all ferie i én måned![]()
Skulle akkurat til å si det sammeTakk! Nå har jeg den på hjernen![]()
Jepp, slikt må planlegges nøye![]()
Ja, får gjøre detSånn blir det ganske ofte
Du får bare titte innom så ofte du kan!
Da får jeg ikke sove til nattaSå kjipt da
Du får ta deg en dupp på sofaen!