Den ammetåka kan være vrien altså!
Boikotter du forumet så kommer jeg å finner deg. ALLE på topp 100 skal kunne vinne. Derfor det heter topp 100 og ikke topp 25....![]()
Tihi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ammetåka kan være vrien altså!
Boikotter du forumet så kommer jeg å finner deg. ALLE på topp 100 skal kunne vinne. Derfor det heter topp 100 og ikke topp 25....![]()
Nei, men sånne krangler fører også til at medlemmer forlater forumet.Ikke så seriøst da.
Men.... 200.000 innlegg i juni.
ACTION! READY, SET, GO!!!
(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)
Det er det ikke.Nei, men sånne krangler fører også til at medlemmer forlater forumet.
Og det er vel ikke det de vil ;-)
Det skal jeg også klareJa, og det målet skal jeg nok klare![]()
Hurra, så snill du erI mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg.
Klarer dere over 200 000 innlegg i juni så slenger jeg på en Storksak til, som blir trukket blant HELE topp 100 listen. Samme om du er på plass 100 -99 eller 1.
Neida...vanlig skravling så er vi derJa, si det... Vi må skravle sykt mye for å få den da, så jeg er usikker på den, gitt
Jeg har troaJa, si det... Vi må skravle sykt mye for å få den da, så jeg er usikker på den, gitt
Vi var et stykke unna de mnd hun ramset oppNeida...vanlig skravling så er vi der![]()
Jeg syns det også det er vell mye, den klarer nok ikke jeg heller..2500 innlegg e mye de klarar eg ikkje. Synd før min del.
Jaaa!! Alle må skravle, da har jeg og vesken et håp for hverandreI mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg.
Klarer dere over 200 000 innlegg i juni så slenger jeg på en Storksak til, som blir trukket blant HELE topp 100 listen. Samme om du er på plass 100 -99 eller 1.
Jada, men nå er det JUNI!!Vi var et stykke unna de mnd hun ramset opp