Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Ønsker meg som vanlig alt :D Supre premier igjen :D

Ikke så seriøst da.

Men.... 200.000 innlegg i juni.

ACTION! READY, SET, GO!!!

(også skjer det nesten aldri så mye liv uten en eller annen krangel om regelbrudd)
Nei, men sånne krangler fører også til at medlemmer forlater forumet.
Og det er vel ikke det de vil ;-)

Vesken er lekker, pysjen er lekker, duplo er kjekt, ja mye kjekt her;)

I mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg.

Klarer dere over 200 000 innlegg i juni så slenger jeg på en Storksak til, som blir trukket blant HELE topp 100 listen. Samme om du er på plass 100 -99 eller 1.
Hurra, så snill du er:D
Da er det bare å jobbe på;)

Barnevader eller dørskilt, ja takk. :D

Ja, si det... Vi må skravle sykt mye for å få den da, så jeg er usikker på den, gitt

Skjønner det kommer til å bli mye skravling i juni.... Får prøve å holde meg innen topp 100 og da er duplopremien favoritten ;)

Den veska da!!! Vil ha!! Men nok nok belage meg på å kjøpe en slik :p jeg er så mye dårlig og da sitter jeg ikke så mye på nett eller telefonen å skruller da det gjør meg enda dårligere :/ men er lov å håpe :p

I mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg.

Klarer dere over 200 000 innlegg i juni så slenger jeg på en Storksak til, som blir trukket blant HELE topp 100 listen. Samme om du er på plass 100 -99 eller 1.
Jaaa!! Alle må skravle, da har jeg og vesken et håp for hverandre :p hihi

Back
Topp