Ikke i bruk
Forumet er livet
Jeg hadde lagt ut feil bildet av ammebhen. Riktig bildet er nå på plass. Beklager dette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun var vel veldi gsliten så hun tar det vel med roMirell var veldig i din liga en stund, men har ikke sett stort til henne lenger. Noen som vet hva hun gjør i permisjonstiden sin? Evt, har hun født?
Takk for svar, da gjør jeg detHvor lang tid det tar for premien til å komme varierer fra premie til premie.
Dersom premien du vant for april ikke har kommet enda hadde jeg sendt en PM til Tamara
Hun var vel veldi gsliten så hun tar det vel med ro
I følge topp 100 listen, så har ikke jeg posted noe innlegg i det hele tattdårlig start for meg dette haha
Ja får håpe hun klarer det , trenger det.Aha! Får håpe hun får hvilt godt til babyen kommer da![]()
Får da håpe detHaha dårlig start før fler sækert. De oppdaterer det efter hver ska du se
Ja får håpe hun klarer det , trenger det.
Haha...er nok ikke detÅ nei du, du er i egen liga du
Krysser fingrene for detMirell var veldig i din liga en stund, men har ikke sett stort til henne lenger. Noen som vet hva hun gjør i permisjonstiden sin? Evt, har hun født?
Takk før påminnelseMinner om at det finnes en egen topp 100 skravletråd![]()
Her: http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-skravle-ny.1762491/Jeg er litt grønn på dette med topp 100, så hvor finner jeg denne topp 100 skravletråden?![]()