Ikke i bruk
Forumet er livet
Hva ønsker du helst å vinne??
Hvilke premier ønsker du skal bli med oss videre i 2015?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den har jeg heldigvis i fryseboksen daJeg hadde dilla på den lollipop sorbet isen. Den har litt mindre kcal tror jeg....
kanskje du får hekta på iste i sommer da om det blir så varmt? heheJeg er hekta på varm te hvordan blir det om sommeren??
Får halsbrann av det desverre.... egentlig litt rart jeg ikke får det av vanlig te.kanskje du får hekta på iste i sommer da om det blir så varmt? hehe
Storksak og flexi crib må jo bli med da det er jo gavene alle drømmer omHva ønsker du helst å vinne??
årh så teit ! av alle typer også? :/Får halsbrann av det desverre.... egentlig litt rart jeg ikke får det av vanlig te.
Tror ikke jeg har prøvd alle, men hvertfall av de jeg har prøvd.årh så teit ! av alle typer også? :/
for man har jo de posene man blander med vann hjemme, men nå vet ikke jeg helt hva som gjør at man får halsbrann da :/Tror ikke jeg har prøvd alle, men hvertfall av de jeg har prøvd.
Hvordan er formen nå da?God morgen
Kos deg hos svigermor!
Her er det sofa som gjelder
Svømmegreiene, både klær og den finnen. Frem til sommeren i alle fall (selv om jeg fastholder at litt stort badebasseng til hagen hadde knall. ("litt stort" som i hakket over de til 129 kr som inkluderer badeball og badering i samme mønster)
De klærene som er på 4. plass.
Storksak, selvsagt, selv om pyton ikke er helt min greie, men ha med storksak videre
Og den balansesykkelen er jo bre helt knall, men skjønner om du ikke får mange av den da.
Mattermosen håper jeg du får med lenge fremover, og de der vaderbuksene
Flott! Liker å ha en pekepinn på hva dere ønsker dere
Og til info, de som leverer premier til oss leser gjennom denne tråden for å se om premiene slår an eller ikke. Derfor er det så kjekt å vite....
Og siden jeg er ond: DERE KAN GLEDE DERE TIL HØSTEN!!!!! *moahahaha*
Enda en grunn til å holde tråden fri for generell skravling, og holde oss til premieskravling, da
Og høsten.... nei, jeg nekter å glede meg til høsten enda, først skal vi ha vår og sommer.
(Men antyder du her at du gjør som i fjor og dropper sånne store greier om sommeren? Siden du planlegger høsten før vi andre har kommet til sommer enda?)
Hva sommeren blir til enda er ikke helt spikret... *ler* Kommer an på hva du mener med sommer. Er juli sommer? *ler mere*
syns det er en god ide å holde topp 100 tråden fri for skravling, da blir det lettere å få med seg hint osv osvFlott! Liker å ha en pekepinn på hva dere ønsker dere
Og til info, de som leverer premier til oss leser gjennom denne tråden for å se om premiene slår an eller ikke. Derfor er det så kjekt å vite....
Og siden jeg er ond: DERE KAN GLEDE DERE TIL HØSTEN!!!!! *moahahaha*
Den blir trekt blant alle på topp 100
Neste altHva ønsker du helst å vinne??